• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

God morgon tjejer

Saharsa - det var bara tre sovrum, men ett av dom var inte större än 7 kvm, så egentligen är radhuset en 3½ rok. Vi ska på husvisning av en enplansvilla på onsdag, så vi får se vad som känns bäst. Fast villan blir ju lite dyrare.

Som lill linda sa, här var det vitt i morse när man klev upp och inte mer än 1 plusgrad ute *brrr*, men nu verkar det ha smält bort, fast det är lite snöblandat regn idag. Vill ju ha sommar nu

• meh

Lill linda - säger som Missisola, tänk om det är en sanndröm, att det går så fort

• lill linda 82

Jaa tänk om det vore så, smärtfritt o allt?? Måste ju haft nån förvärk då kotten kom ut för jag kände verkligen hur det pressade neråt..*s*

Håller med meh, ingen mer snö nu, vi vill ha sommar!
    Låter förresten som radhuset är lika som vårat, vi har oxå ett sovrum nere, bredvid vardagsrummet, o sen 2 sovrum uppe på övervåningen.

• meh

Ja, jag tror att radhusen nere på Anarisvägen är snarlika det som ni bor i. Är också en HSB förening.

• Nova76

Triump: Tack så mycket! Skulle ha gjort gipsavtrycket mycket tidigare men har skutit det framför oss hela tiden, så äntligen är det gjort Minne för livet får jag hoppas. Vet bara inte var vi ska hänga den... i sovrummer elelr i barnrummet... får se!

Oj snö skriver ni. Grrrrr.. kalt. Om jag får skryta lite så skiner faktiskt solen här i Malmö och det är klarblå himmel!!! Vem vet, det är kanske megakalt ute ändå.

• lill linda 82

Sol o vind nuu... Bättre än snö ialf...!

• Nova76

...ska se om jag kan skick upp lite till er...*hihi*

• Missisola

Amen... i dag orkar jag inte nått känns det som..Är så trött i huvet=/
    Hade tänkt åka in en sväng till stan, men skjuter nog upp det till fredag..eller nått...
    Har ju simmat så nått duktigt har jag gjort..
    Ska plocka fram den läskiga symaskinen sen och börja utforska den...*huga*...
    Äta fiskgratäng m kokt pot*mums*!!!

Lilla söta Vonkis är på SöS igen....hennes blodtryck j-las big time... får se om de släpper ut henne*hoppas*...

• lill linda 82

Missisola: Samma här...blir så trött i huvudet o seg. Sitter o gäspar hela tiden, fast än jag sovit toppen bra inatt. Var bara upp o kissade 2 ggr inatt...Hallelulia!

Undrar vad jag ska ta o hitta på idag då?? Blir nog varma mackor för min del o kanske sätta mig o börja brodera bäbistäcket, får väl se hur långt jag kommer. Sist hann jag bara kolla på beskrivningen så gav jag upp...Mitt tålamod försvann då jag fick bäbis i magen tror jag.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D