• Svar på tråden PartyLite Del 2
  • Ylwa

Japp,det är ju bara att beställa på konsultbeställning det. Jag tror också att rubinlyktan kommer att bli en hit, den måste vi ha! Dels att locka med, dels för att min gubbe är väldigt förtjust i rött glas =).

• Pyretsmamma

Hej allihop!!! Måste bara gnälla av mig lite. Hade visning idag på eftermiddagen. Körde 4,5 mil och sålde för ynka 1000 kr... Noll förtjänst till mig. Tur man har sin ledare som peppar en, annars hade jag nog lagt av...

• Nuno

Då ska jag göra det. Har ju inte fått den nya katalogen än så jag har ju inte sett dom där fina sakerna ni pratar om. Jag vet jag får skylla mig själv som inte beställt katalogerna än... Men imorgon ska jag skicka in min konsultbeställning så jag får hem dom och lite andra saker.

• Ylwa

Det är lite svårt det där med försäljning för mig också, men jag tar det på mig själv - jag är för dålig på att peppa värdiinnan tror jag. Har dock haft hyfsad försäljnin på mina, runt 2000 precis - men ofta på bara  4 gäster eller så.... jag skall coacha mina värdinnor bättre så fler gäster dyker upp.

• loveya

Jag skulle gärna ha fler visningar hemma om det bara fanns folk som ville komma! Jag har bjudit alla jag kan tänka mig men bara ett fåtal vill komma varje gång så nu har jag mer eller mindre tröttnat på att själv ha visning. Varför kan inte alla falla lika mkt som jag för? *tjurar*

jag gillar den röda värdinnekupan som fan, MEN hade hellre sett att den var cerise! har svårt för rött.

nu längtar jag i alla fall efter min senaste order. många jordgubbsrabarberljus bleeeev det! o så lite nytt då. men jag har en konflikt i min plånbok. jag vill både ha scrapsaker och ljus... det går inte att köpa båda samma månad med min ekonomi. suck suck suck

• Fyrklovern
    fialotta75 skrev 2007-09-03 18:18:44 följande:
    Jag tillhör Irrblossen.
    Åhh, en Irrbloss till, vart bor du då?? Jag tror minsann att jag är den enda från Varberg!
  • fialotta75
    Fyrklovern skrev 2007-09-03 22:08:00 följande:
    Åhh, en Irrbloss till, vart bor du då?? Jag tror minsann att jag är den enda från Varberg!
    Jag bor ca.2 mil söder om Halmstad, så jag är superglad att dom började med möten i Halmstad. Det blev rätt sent när jag var tvungen att åka till Gtb.
  • Nuno

Har fått en bokning den 20e Skitglad!!! Tänkte försöka ha en hemma också innan dess. Om jag får hem kataloge och sånt i tid. Och doftprover - står att dom nya doftproverna är restnoterade. Suck... Är väl ingen som vill beställa dom nya dofterna om dom inte får lukta. Får fråga min ledare om hon har några att låna ut så länge...

• Nuno

Ni som har den nya katalogen - finns det några fresh home dofter kvar eller har dom tagit bort dom?

Svar på tråden PartyLite Del 2