• Svar på tråden PartyLite Del 2
  • höna böna

Skulle beställa dom vita snöljusen (klotljusen 3pack) men då stog det ogiltig??
    skumt..

• Sara och Maja

Jag kommer varken få doftprover eller nya kataloger föreens om 2 veckor. Jag beställde ihop med min enhetsledare och hon har åkt till Spanien i 2 veckor. Så jag kan inte ha någon visning förrens jag har doftproverna.

Hur många av er ska försöka komma med på drömresan i vår?? Det blir inte aktuellt för mig för jag ska ha bebis i April så det blir lite tätt inpå.

• fialotta75

Oj,oj, oj...har precis lagt in en konsult beställning på cbc. Tänkte att när jag ändå beställer doftproverna så kan jag ju passa på att handla lite ljus och kanske nån ny grej. Det blev mer än LITE ljus och NÅN ny grej Kunde inte stå emot bronsängeln och 4 boknings gåvan BL.A... Det kommer att bli en VÄLDIGT dyr höst och vinter för min del

• loveya

hihi va roligt det är när folk kommer in o säger att GUUUD va de luktar gott här!!! Tihi, det är mina partylite-ljus förstår ni trallala! Senast var det en karl som sa det, pappa till dotterns kompis som kikade förbi vid hämtningen. Kanske får bjuda honom nästa gång?

• sondra

Håller med om att det kommer att bli en dyr höst och vinter´det är ju så mycket man vill ha ju ! Gillar röd rubin serien bäst ändå tror jag nog men det är ju ändå mycket annat man vill ha ur de andra serierna med !hmmm inte biligt!

• Ylwa

IIIhhhh, visst finns det massor man vill inhandla, blir ju helt matt. Har haft 2 visningar nu i veckan, båda runt 2000, men bara med 4 gäster/visning så jag är ju ändå väldigtn öjd. Den första, i söndags, gick så himla bra, hade sånt flyt, och den igår gick åt pipan! Är så förvånad att ngn köpte ngt alls, jag var så snurrig och disträ. En hade t o m kryssat i att hon ville ha visning hemma. Jag blev helt chockad hi hi =) Men glad, så klart.

Ser att mina paket, med doftprover o kataloger bl a kommit till postens serviceställer idag, så får hämta imorgon. Synd attj ag inte är hemma då bara, tur att de har öppet på lördag oxå. Jag läääängtar.

• höna böna

Vad heter enheterna som ni tillhör??
    Jag hör till Team Aramis.

• Fyrklovern

Jag tillhör Irrblossen!!

Jag var och hämtade mina grejer i går och doftproverna var med så nu är jag glad och laddad igen!! Har lusläst katalogen flera gånger och kryssat för allt jag bara måste ha nu inför kommande visningar.

Älskar dom nya dofterna, går och småsniffar på dom men jämna mellanrum här hemma!

• sheltiebeautys

Hej allihopa! Så har jag då äntligen hittat er här på sidan! Härligt att se så många positiva PL konsulter! Hösten är här och alla nya härliga produkter! Jag har hållt på med PL i två år och jag kommer inte att sluta förrän jag inte kan bära mina väskor längre!!! Men va sjutton då kan väl min man bära eller???Jag
    tänkte på det här med de restade doftproverna ni som har hållt på ett tag har kanske kvar några gamla ljus från i höstas med tex höstdofterna och hokus pokus? Använd de så länge och var schysst mot de andra konsulterna och låna ut lite. Det rådet ger jag alla " mina " tjejer! Ha en skön och spännande höst och tänk på att det ni lägger ut nu får ni tillbaka med råge när ni är ute och säljer! Kram

• Trollmamma

Tänkte höra om det är någon här som varit konsult sedan någon gång under -05 och möjligtvis har kvar ljus eller hudlotion i doften Happy Moments (den rosa) från Lavish serien? Jag älskar den doften, det var de första ljusen jag köpte när jag var på en visning hösten -05 och har fortfarande ett teljus och 6 votivljus kvar (snålar på de Flört). Blev super besviken när jag själv började som konsult i feb -06 och insåg att de hade utgått ur serien.
    Så finns det någon som har kvar nått av det och skulle kunna tänkas sälja det till mig så vore jag jätte glad... Skrattande

Svar på tråden PartyLite Del 2