• Svar på tråden PartyLite Del 2
  • Pyretsmamma

Halloj!!! Här har ni en till PL-konsult. Jag började sälja nu i somras, har haft en ganska trög start, men satsar på att komma i gång ordentligt nu till hösten!!! Jag tillhör glädjespridarna!!!

• Fyrklovern

Hej!!

Oj oj j vad visningarna börjar rulla in, jag som nästan hade tänkt börja jobba lite grann på mitt vanliga jobb (mammaledig), men det blir nog inte så, jag kommer att ha fullt upp med visningar i höst!!

-Tyvärr Trollmamma så började jag inte sälja fören i januari i år så jag kan inte hjälpa dig.

• TrollMams
    Trollmamma skrev 2007-08-31 22:19:36 följande:
    Tänkte höra om det är någon här som varit konsult sedan någon gång under -05 och möjligtvis har kvar ljus eller hudlotion i doften Happy Moments (den rosa) från Lavish serien? Jag älskar den doften, det var de första ljusen jag köpte när jag var på en visning hösten -05 och har fortfarande ett teljus och 6 votivljus kvar (snålar på de ). Blev super besviken när jag själv började som konsult i feb -06 och insåg att de hade utgått ur serien.Så finns det någon som har kvar nått av det och skulle kunna tänkas sälja det till mig så vore jag jätte glad...
    har inte sålt då men kolla Tradera där kan man hitta om man har tur!! Eller annonsera själv!

Jag tillhör Hjositindrorna!
    ♥ S T O L T mamma till snart 6 Trollungar!! BF 25 September ♥
  • Trollmamma
    AnnaHjo: Har kollat Tradera men tyvärr utan resultat Får kanske sätta ut en köpes annons på Blocket eller så Räcka ut tungan
  • TrollMams
    Trollmamma skrev 2007-09-01 17:28:14 följande:
    AnnaHjo: Har kollat Tradera men tyvärr utan resultat Får kanske sätta ut en köpes annons på Blocket eller så
    vad synd... men det klart annons går ju alltid....annars kanske det finns någon här som vet?????
  • Nuno

Hej hej! Här är en till PL-konsult. Började i februari men det har gått trögt nu under vår-och sommarmånaderna. Men nu ska jag betsälla hem lite nya kataloger och lite ljus så hoppas jag det går bra under den mörka årstiden när folk vill elda lite ljus.

Jag tillhör för övrigt Team Aramis jag med. SÅg att det var någon annan som gjorde det här också.

• Ylwa

jag här till guldstjärnorna

har 2 stora paket att hämta idag . konferensreabeställningen o  kataloger - yeeeees

• Nuno
    Ylwa skrev 2007-09-02 12:49:45 följande:
    jag här till guldstjärnorna har 2 stora paket att hämta idag . konferensreabeställningen o  kataloger - yeeeees
    Så spännande! Jag har precis skickat iväg en liten visningsbeställning och ska skicka in en konsultbeställning imorgon tror jag.

Är det nån som vet om man får plocka ut en bokningspresent att ha i visningssyfte? Många är det ju som är sugna på aromabrännaren man kan få, Jordgubbsland heter det väl? Tänkte man kunde ha den och locka lite extra med på visningarna typ titta här vilken fin aromabrännare som kan bli din... Vad tror ni andra?
  • Fyrklovern
    Nuno skrev 2007-09-02 13:19:23 följande:
    Så spännande! Jag har precis skickat iväg en liten visningsbeställning och ska skicka in en konsultbeställning imorgon tror jag. Är det nån som vet om man får plocka ut en bokningspresent att ha i visningssyfte? Många är det ju som är sugna på aromabrännaren man kan få, Jordgubbsland heter det väl? Tänkte man kunde ha den och locka lite extra med på visningarna typ titta här vilken fin aromabrännare som kan bli din... Vad tror ni andra?
    Jo, men det ska man väl få, det "tjatar" min ledare om jämt att man ska ha med massa sånt ut, som man inte kan köpa utan bara kan få genom att vara värdinna! Då måste man väl kunna plocka ut det på en konsultbeställning?
    Själv har jag aldrig sånt med mig, det känns lixom lite "fel" att ha med saker ut och visa för gäster och så kan dom inte få köpa det, men det funkar säkert!
  • TrollMams
    Fyrklovern skrev 2007-09-02 15:35:32 följande:
    Jo, men det ska man väl få, det "tjatar" min ledare om jämt att man ska ha med massa sånt ut, som man inte kan köpa utan bara kan få genom att vara värdinna! Då måste man väl kunna plocka ut det på en konsultbeställning?Själv har jag aldrig sånt med mig, det känns lixom lite "fel" att ha med saker ut och visa för gäster och så kan dom inte få köpa det, men det funkar säkert!
    då lockar man ju till att ev. få en bokad visning utav gästerna!  Och vem kan motstå den nya rubinröda lyktan man bara får köpa om man är värdinna!!!!
Svar på tråden PartyLite Del 2