• Svar på tråden PartyLite Del 2
  • TrollMams

Åhhh det finns så mycket man villha.. undra om man inte skulle göra en konsult beställning ändå...???

♥ S T O L T mamma till snart 6 Trollungar!! BF 25 September ♥
  • Carra78

Tycker det är synd att Kanderat äpple inte finns att köpa med något ljus. Det är ju bara med i votivljusblandningen.

• Trollmamma

Usch så sur jag är! Fortfarande är inte de nya doftproverna skickade Skrikandes Har visning ikväll och på söndag och så nästa tisdag... De kommer att bli såååå besviken att de inte kan lukta... Hoppas det blir lite sålt ändå!

• Nuno

Gjorde just en sökning på mina paket och dom kom till Malmö i natt och är på väg till mig nu... Så i eftermiddag kan jag nog gå till posten och hämta mina ljus. Så spännande...

• Nuno

Nu har jag hämtat paket och min dotter (22 mån) och jag har luktat som sjutton. Nu måste jag ha en visning här hemma känner jag. Gud vilka fina saker det fanns i nya katalogen. Har ju iofs en visning den 29e hos en kompis men vill ha en hemma så man kan få lite nya saker gratis i värdinnegåva.

• Trollmamma

Första visningen i kväll sen uppehållet. Lite pirrigt var det, men det gick bra ändå. Sålde för 2003:- och fick in 2 nya visningar Skrattande Härligt! Det känns som om det kommer att flyta på i höst ändå.

Det har ordnat sig med dofterna också... Gjorde en fuling och köpte votivljusblandningen med höstens dofter på Tradera Räcka ut tungan Då har jag i allafall så de kan lukta på de till jag får mina doftprover...

• TrollMams

Ska hämta paket på tordag!!! Ska bli såå roligt!!!!

Carra 78 - Kanderat äpple finns ju bara som bokningsgåva... hoppas att dom bokar sig då eller var det dig själv du tänkte på???

• TrollMams
    Trollmamma skrev 2007-09-11 21:45:46 följande:
    Första visningen i kväll sen uppehållet. Lite pirrigt var det, men det gick bra ändå. Sålde för 2003:- och fick in 2 nya visningar Härligt! Det känns som om det kommer att flyta på i höst ändå.Det har ordnat sig med dofterna också... Gjorde en fuling och köpte votivljusblandningen med höstens dofter på Tradera Då har jag i allafall så de kan lukta på de till jag får mina doftprover...
    Roligt med nya bokningar och så blev den ju kvalifiserad!!! Kul!!!!!
  • crasygirl

Fick precis höstkatalogen hem till mig i brevlådan, finns så mkt fint man vill ha, men är det enda katalogen som kommer innan jul eller kommer det en sån där lite tunn fin katalog med?

• Nuno
    crasygirl skrev 2007-09-12 14:07:42 följande:
    Fick precis höstkatalogen hem till mig i brevlådan, finns så mkt fint man vill ha, men är det enda katalogen som kommer innan jul eller kommer det en sån där lite tunn fin katalog med?
    Det kommer säkert komma en extra katalog till jul gissar jag. Men nån som varit med lite längre kanske vet? Jag startade i februari.
Svar på tråden PartyLite Del 2