• Svar på tråden PartyLite Del 2
  • Fyrklovern
    Nuno skrev 2007-09-12 14:46:50 följande:
    Det kommer säkert komma en extra katalog till jul gissar jag. Men nån som varit med lite längre kanske vet? Jag startade i februari.
    Jag frågade på förra regionsmötet och då svarade eva (Enekvist) att hon inte hade hört nåt men det kan ju hända eftersom hon sa "inte vad jag vet". Tror nog annars att det kommer ett litet blad bara i så fall! 
  • TrollMams

Enligt min ledare så ska det bli striktare regler..att vi inte ska få veta saker för tidigt utan att det ska komma snabbt inpå... för att som tex julirean visste vi om redan i juni och då hade folk sålt de grejjerna direkt därför fick inte alla de dom ville beställa i juli... redan efter 3 dagar var ju allt slut liksom....

♥ S T O L T mamma till snart 6 Trollungar!! BF 25 September ♥
  • Nuno
    AnnaHjo skrev 2007-09-12 15:30:11 följande:
    Enligt min ledare så ska det bli striktare regler..att vi inte ska få veta saker för tidigt utan att det ska komma snabbt inpå... för att som tex julirean visste vi om redan i juni och då hade folk sålt de grejjerna direkt därför fick inte alla de dom ville beställa i juli... redan efter 3 dagar var ju allt slut liksom....
    Ja det var verkligen supertråkigt. Man hade ju inte en chans att beställa ur den rean... Allt var slut direkt. Jättetrist. Hade flera kunder som blev besvikna och det resulterade i ingen visningsbeställning alls...
  • TrollMams
    Nuno skrev 2007-09-12 15:32:20 följande:
    Ja det var verkligen supertråkigt. Man hade ju inte en chans att beställa ur den rean... Allt var slut direkt. Jättetrist. Hade flera kunder som blev besvikna och det resulterade i ingen visningsbeställning alls...
    Precis samma sak för mig....
    ♥ S T O L T mamma till snart 6 Trollungar!! BF 25 September ♥
  • Carra78

Nu har även jag beställt nya kataloger och doftrör. Tog dubbel upp med dofter!

Har ju min votivljusblandning!

Har ni haft visningar med bara den och hur mycket sålde ni för?

• Fyrklovern
    Carra78 skrev 2007-09-13 11:58:06 följande:
    Nu har även jag beställt nya kataloger och doftrör. Tog dubbel upp med dofter!Har ju min votivljusblandning!Har ni haft visningar med bara den och hur mycket sålde ni för?
    Jag sålde för 7400:- på min fösta höst visning, fatta att vi blev snopna, men glada!!

Med risk för att hamna lite OT så måste jag bara nämna ett annat homepaty företag nämligen Me&I som jag handlade av när dom släppte sin kollektion i augusti. Många av oss som säljer är ju även småbarnsföräldrar och har ju säkert handlat av Me&I. Nu är det så att det har inte gjort annat än strulat med fakturor, leveranser hemliga paket mm och jag är så glad för att vi som jobbar för PartyLite jobbar för ett seriöst och mycket välorganiserat företag!!

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m22511174.html

Här är länken till Me&I tråden där folk "kräks" över deras ur-usla sätt att hantera hela denna höst-kollektions-katastrofen!!

Var bara tvungen att skriva av mig, gillar PartyLite ännu mer nu ju!!!
  • Carra78

Det är så att en kompis och jag ska ha en "tjejkväll" men lite olika visningar. Vi ska bla visa produkter från Oriflame, Partylite, ett företag med smycken. Den som vill få självklart beställa.
    Vi kommer även att sätta upp lappar i affärer samt även i tidningen.
    Frågan är nu om jag som konsult får använda ordet Partylite i dessa sammanhang?

• MalinT

Vad jag har förstått så får vi inte hanvända ordet partylite utan ska man göra lite "reklam" så får man skriva typ ljusvisning, exclusiva ljus med tillbehör, hemmaspa produkter eller nåt annat bra. Så har jag gjort i alla fall.

♥ nr 2 på g ♥
  • Carra78

Ha visning snart men inga nya prdoukter hemma.
    Vad göra!

• zingoalla

har varit på ljusparty 1 gång och jösses vad mycket fint det fanns.Har inte riktigt koll på någon konsulent och känner nog ej tillräckligt många för att dra ihop ett eget party.Men vet ni om det finns katalog att beställa hem så att man kan kolla på grejjerna.

Svar på tråden PartyLite Del 2