PartyLite Del 2
Gamla tråden var: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m19846996.html
Startar här en ny tråd för alla PartyLite älskare!!!
Här kan vi ge tips, idéer och annat!!!
Alla Hjärtligt VÄLKOMNA!!!!
Gamla tråden var: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m19846996.html
Startar här en ny tråd för alla PartyLite älskare!!!
Här kan vi ge tips, idéer och annat!!!
Alla Hjärtligt VÄLKOMNA!!!!
Enligt min ledare så ska det bli striktare regler..att vi inte ska få veta saker för tidigt utan att det ska komma snabbt inpå... för att som tex julirean visste vi om redan i juni och då hade folk sålt de grejjerna direkt därför fick inte alla de dom ville beställa i juli... redan efter 3 dagar var ju allt slut liksom....
Nu har även jag beställt nya kataloger och doftrör. Tog dubbel upp med dofter!
Har ju min votivljusblandning!
Har ni haft visningar med bara den och hur mycket sålde ni för?
Det är så att en kompis och jag ska ha en "tjejkväll" men lite olika visningar. Vi ska bla visa produkter från Oriflame, Partylite, ett företag med smycken. Den som vill få självklart beställa.
Vi kommer även att sätta upp lappar i affärer samt även i tidningen.
Frågan är nu om jag som konsult får använda ordet Partylite i dessa sammanhang?
Vad jag har förstått så får vi inte hanvända ordet partylite utan ska man göra lite "reklam" så får man skriva typ ljusvisning, exclusiva ljus med tillbehör, hemmaspa produkter eller nåt annat bra. Så har jag gjort i alla fall.
Ha visning snart men inga nya prdoukter hemma.
Vad göra!
har varit på ljusparty 1 gång och jösses vad mycket fint det fanns.Har inte riktigt koll på någon konsulent och känner nog ej tillräckligt många för att dra ihop ett eget party.Men vet ni om det finns katalog att beställa hem så att man kan kolla på grejjerna.