• Svar på tråden PartyLite Del 2
  • MalinT
    zingoalla skrev 2007-09-17 11:03:07 följande:
    har varit på ljusparty 1 gång och jösses vad mycket fint det fanns.Har inte riktigt koll på någon konsulent och känner nog ej tillräckligt många för att dra ihop ett eget party.Men vet ni om det finns katalog att beställa hem så att man kan kolla på grejjerna.
    Hej. Det går bara att få tag i katalog genom en konsult eller om du känner någon som varit värdinna och fått behålla en katalog. Om du går in på partylite.se så kan du göra en förfrågan om en konsult nära dej eller släng ut en fråga här Lycka till!
    ♥ nr 2 på g ♥
  • Carra78

Undra varför höstdofterna fortfarande är restade!

• Trollmamma
    Carra78 skrev 2007-09-18 07:27:12 följande:
    Undra varför höstdofterna fortfarande är restade!
    Det undrar jag också... Börjar vara riktigt irriterad nu faktiskt. Köpte en votivljusblandning på tradera för att snabbt få dofterna så jag kunde ha på visningar Räcka ut tungan Vet att partylite inte gillar att folk säljer på tradera men jag blev "räddad" av att kunna köpa där... Annars har jag haft många irriterade värdinnor...
  • sondra

vad iriterande att de ibte har dofftprover till er ! Dom vet ju änmdå hur många konsulter de har tycker man och att det inte skulle kuna bli ett så långt restande ! Tycker synd om er och hoppas på att ni får era dofter snart !

• TrollMams
    Fyrklovern skrev 2007-09-18 16:21:17 följande:
    Nu ska jag iväg och ha en visning till, ska bli så skoj, känner mig riktigt laddad!!
    KUL!!!!
    ♥ S T O L T mamma till snart 6 Trollungar!! BF 25 September ♥
  • Fyrklovern

Halloj alla i tråden!

Tillbaka hemma nu, visningen slutade på 3200:- Värdinnan är nöjd och d är jag det oxå, kommer nog att klara bonus denna månaden, har ju tre visningar kvar i september!

Svar på tråden PartyLite Del 2