• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Some Say Love

OM ni skulle vilja gå in på min hemsida så skriv gärna i gästboken.. älskar att läsa där!

Kommentera gärna hemsidan oxå om ni tycker det är någonting tokigt eller bra. Har total stiltje i hövvet just nu.

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • yossis
    Vigrid skrev 2007-08-24 10:27:26 följande:
    yossis:Vad är det för nåt som kanske händer under 2008?? *nyfiken* Ska ni köpa större eller är det drömmen om att få storvinsten!
    Drömmen om ett kaninstall blir förhoppningsvis sann under 2008 som det ser ut just nu
  • poesi

Kaninbebisarna växer
    Å det verkar som att två ungar blir mörka, å resten ljusa. Dom har iaf olika färg på skinnet

Här är dom två små minsta ungarna! Dom andra tre är mkt större!
    PICT2280.JPG

ღ Ida heter jag. Faster & moster till världens bästa barn! ღ
  • Some Say Love
    poesi skrev 2007-08-24 19:14:03 följande:
    Kaninbebisarna växer Å det verkar som att två ungar blir mörka, å resten ljusa. Dom har iaf olika färg på skinnet Här är dom två små minsta ungarna! Dom andra tre är mkt större!
    Hahaha, min son (5 år) stod o tittade vid datorn nu när jag klickade på fotot, helt plötsligt utbrast han - Haha, det ser ut som en gris mamma!

Visst är dom härliga?!
  • karres

Poesi
    Hur gamla är dina kaninungar på fotot som du har satt in? Vi har ju fått 3st som jag inte riktigt har stenkoll på när de föddes. Det var nämligen så att vi har haft en kanin på foder sedan ca 1månad tillbaka och det är hon som har fött.

• poesi
    Mrs Bean skrev 2007-08-24 19:38:21 följande:
    Hahaha, min son (5 år) stod o tittade vid datorn nu när jag klickade på fotot, helt plötsligt utbrast han - Haha, det ser ut som en gris mamma! Visst är dom härliga?!
    HAHA! dom gör ju verkligen det, ser ut som grisar alltså.
    Filiph (grannbarnet på 5.5 år som alltid är här ) följde med in igår då jag berättade att Elsa fött bebisar. Han utbrast också: "MEN, DET SER JU UT SOM GRISAR, INTE KANINER!"
    Rolig reflektion det där

Ingen häromkring som vill ha en kaninunge om två månader förresten? ;D
  • poesi
    karres skrev 2007-08-24 19:50:52 följande:
    PoesiHur gamla är dina kaninungar på fotot som du har satt in? Vi har ju fått 3st som jag inte riktigt har stenkoll på när de föddes. Det var nämligen så att vi har haft en kanin på foder sedan ca 1månad tillbaka och det är hon som har fött.
    Jaha! Dom här föddes på natten mellan tisdag, och onsdag. någon på onsdagmorgon skulle jag tro också, så dom är ungefär 3 dagar gamla! :)
  • Some Say Love
    poesi skrev 2007-08-24 19:51:01 följande:
    HAHA! dom gör ju verkligen det, ser ut som grisar alltså.Filiph (grannbarnet på 5.5 år som alltid är här ) följde med in igår då jag berättade att Elsa fött bebisar. Han utbrast också: "MEN, DET SER JU UT SOM GRISAR, INTE KANINER!" Rolig reflektion det där Ingen häromkring som vill ha en kaninunge om två månader förresten? ;D
    Fundersam kan det vara grabbar i den åldern...? Flört
  • Some Say Love

Den där mörka ungen ser ut att bli antingen blå eller chinchilla..

• Some Say Love

Och den ljusa ser ut att bli ev dubbelmanad.. Flört

Svar på tråden Kanintråd #3