• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Momsie

Hallå, tack för att du länkade! : )
    Visst var det du som vann budginingen, blir lite osäker när det finns en annan som börjar på V i gamla tråden, ville bara gratulera!

• Vigrid
    Välkommen!!!!

Jo, jag och min smbo vann budgivningnen!!!! Vi ska flytta hem till norr!
  • Momsie

Lät så himla mysigt på din beskrivning, bor ni långt därifrån nu?? : )

Vigrid skrev 2007-08-05 12:06:19 följande:
    Välkommen!!!!Jo, jag och min smbo vann budgivningnen!!!! Vi ska flytta hem till norr!
  • Vigrid

Nu bor vi ju utanför Göteborg och vi ska flytta en bit utanför Östersund, så det är ca 78 mil mellan här och det nya........ FörvånadGlad

• yossis

Har fått massa mail ang dom 2 ungarna jag har till salu medans jag varit borta. Se om en familja skulle komma & hämta dom imorrn eller på tisdag.

• Jewell

Mrs Bean - Dom var endast 7 veckor gamla.

Den fjärde överlevande kaninungen flyttade hem till sin nya familj igår. Detta ifall det var mamman eller en mink ställt till det hela...

• Jewell

Vigrid - Grattis till huset! Det blir en helt ny början för er...

Vi ska oxå snart flytta till ett större hus och det är något vi alla i vår familj ser framemot säkert lika mycket som er...

• yossis

Imorrn är det städa kanin fack som gäller, så ska alla få komma ut & röra på tassarna lite i betesburarna en stund var.

Måste ta tag i borstningen av fällande kaniner med, så jag har något att ställa på Dala Expo i slutet på månaden, ska försöka komma ihåg att maila iväg anmälan imorrn med.

• Emmsan

åhhhå ni anar inte va glad jag är att jag har hittat er som nybliven kaninägare kanske man skulle kunna få lite svar på sina kanske "dumma" frågor ??;)

Svar på tråden Kanintråd #3