Kanintråd #3
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Hallå, tack för att du länkade! : )
Visst var det du som vann budginingen, blir lite osäker när det finns en annan som börjar på V i gamla tråden, ville bara gratulera!
Lät så himla mysigt på din beskrivning, bor ni långt därifrån nu?? : )
Nu bor vi ju utanför Göteborg och vi ska flytta en bit utanför Östersund, så det är ca 78 mil mellan här och det nya........ ![]()
![]()
Hur går det för eran nya lilla familjemedlem då??
Har fått massa mail ang dom 2 ungarna jag har till salu medans jag varit borta. Se om en familja skulle komma & hämta dom imorrn eller på tisdag.
Mrs Bean - Dom var endast 7 veckor gamla.
Den fjärde överlevande kaninungen flyttade hem till sin nya familj igår. Detta ifall det var mamman eller en mink ställt till det hela...
Vigrid - Grattis till huset! Det blir en helt ny början för er...
Vi ska oxå snart flytta till ett större hus och det är något vi alla i vår familj ser framemot säkert lika mycket som er...
Imorrn är det städa kanin fack som gäller, så ska alla få komma ut & röra på tassarna lite i betesburarna en stund var.
Måste ta tag i borstningen av fällande kaniner med, så jag har något att ställa på Dala Expo i slutet på månaden, ska försöka komma ihåg att maila iväg anmälan imorrn med.
åhhhå ni anar inte va glad jag är att jag har hittat er som nybliven kaninägare kanske man skulle kunna få lite svar på sina kanske "dumma" frågor ??;)