• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Some Say Love
    Vigrid skrev 2007-08-23 21:17:09 följande:
    Mrs Bean!Vilken fin hemsida du har! Jätte söta bebbar!
    Generad
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • poesi
    Mrs Bean skrev 2007-08-23 15:55:15 följande:
    Ok det är ju bra om jag verkligen lägger in länken oxå..hahaha. Har för mycket i huvudet just nu..cutelittleskaniner.dinstudio.se/news_1.html
    Jättefin sida, å jättesöta kaniner!
    ღ Ida heter jag. Faster & moster till världens bästa barn! ღ
  • Some Say Love

Tack tack... 

är ganska nöjd, men där är mycket kvar att fixa
    '

• yossis
    Mrs Bean skrev 2007-08-23 20:09:27 följande:
    Tack.Hur många fack har du?
    Idag har jag totalt 12 fack
    anne h skrev 2007-08-23 21:02:44 följande:
    åh, kikade in på din sida, i galleriet... en sån liten söting!!!Jag funderar skarpt på att köpa en liten blå dv-vädurskille  (som dock INTE kommer få gå med våra flickor. )
    Vart bor du ?
    Har 2 blå pojkar till salu just nu, bröder till lille Baltazar
  • anne h
    yossis skrev 2007-08-23 22:02:40 följande:
    Vart bor du ? Har 2 blå pojkar till salu just nu, bröder till lille Baltazar
    Vi bor i Dalarna.
    Den ninis vi ska ha ska vara korthårig, ha föräldrar med höga poäng (sonen ska ha den för utställning först, precis som döttrarnas var förut)
    /anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • yossis
    anne h skrev 2007-08-23 22:14:53 följande:
    Vi bor i Dalarna.Den ninis vi ska ha ska vara korthårig, ha föräldrar med höga poäng (sonen ska ha den för utställning först, precis som döttrarnas var förut)
    Jag bor oxå i Dalarna, Hedemora. Grabbarna är efter Igloo 95p & Fröken 94p, båda har bara blå (1 isabella) bakåt i stamtavlan. Ni får komma till Dala Expo & titta i helgen om ni har möjlighet & inte bor allt för långt bort.
  • Some Say Love

yossis...

ok då har vi lika många fack!

Hur stora har du gjort dina? bredd x djup x höjd

• yossis

Har en 6 fackare 80*80*56
    1 st 2 fackare 120*60*60
    1 st 2 (3) fackare 120*60*50
    + att jag just nu använder 2 st inneburar 100*50*50

Ska bygga en till 6 fackare med samma mått som den jag har, är grymt nöjd med den buren.

Drömmen är att bygga ett kaninstall med rinnande vatten & el. Med plats för ett 30-tal kaniner + föråd med plats för spån, hö, foder & halm. Den drömmen kan bli sann under 2008 om jag har tur Skrattande

• Vigrid
    yossis:
    Vad är det för nåt som kanske händer under 2008?? *nyfiken* Ska ni köpa större eller är det drömmen om att få storvinsten!
  • Some Say Love
    Vigrid skrev 2007-08-24 10:27:26 följande:
    yossis:Vad är det för nåt som kanske händer under 2008?? *nyfiken* Ska ni köpa större eller är det drömmen om att få storvinsten!
    Hon menade nog att bygget av ett stort kaninstall blir verklighet under 2008.
Svar på tråden Kanintråd #3