• Svar på tråden Kanintråd #3
  • poesi
    Mrs Bean skrev 2007-08-22 22:34:13 följande:
    www.bestofblocket.se/bilder/blocket_258.jpg
    jaa, jag såg den förut.
    alltså, människan kan ju inte vara seriös alls!
    fattar dock inte alls varför man lägger ut en sån annons men!
    ღ Ida heter jag. Faster & moster till världens bästa barn! ღ
  • yossis
    Mrs Bean skrev 2007-08-22 20:52:57 följande:
    Kom att tänka på en sak.. Hur ofta städar ni bort kiss/bajs-hörnan i buren/burarna? Är det bara jag som är konstig som gör det varje/varannan dag?
    Jag städar toa hörnen var 3:e dag ca beror lite på hur varmt det är & om jag jobbar eller inte. Under vår, sommar & höst strör jag även med Stalosan F i toa hörnen för att hålla det fräscht.
    När jag tömt toa hörnen så lägger jag dit det spånet som är kvar i buren & häller nytt i övriga buren på så sätt får jag en ganska bra rullians på spånet, alltid fräscht spån där kaninen äter & vilar. Brukar slänga ut allt var 5-6 vecka & ta fram stora städhinken.
  • poesi

Finns det något man absolut inte ska ge honan nu när hon diar ungarna å så?
    Eller nått som man jättegärna kan ge hon, som är bra?

Elsa verkar ha ont i magen också, fast det är ju iofs inte så konstigt när man har fött fram 5 små grisar!
    Låg å gosade med hon igår, eller.. hon låg ju i buren å jag satt å klappade hon, å så när jag tog henne på magen så lät hon.. likadant andra gången jag tog henne försiktigt på magen.. Men hon ser jättepigg å glad ut i övrigt iaf!
    Nu ska jag på jobb, å slutar 17.00. Kommer vara rätt död ikväll, då jag inte jobbat på hela sommaren.. Haha!

ღ Ida heter jag. Faster & moster till världens bästa barn! ღ
  • Some Say Love

Nu har jag fotograferat mina små bebisar.. ska lägga upp dem strax, så kika gärna in senare!

Glad

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Some Say Love

Lägger in länken till min nya hemsida..

Kika gärna!

MEN jag är långt ifrån färdig med den..

• yossis

Har städat alla fack utom 4 nu, får ta dom imorrn ist.

Mrs Bean: Mysig liten hemsida du gjort

• Some Say Love
    yossis skrev 2007-08-23 18:39:54 följande:
    Har städat alla fack utom 4 nu, får ta dom imorrn ist. Mrs Bean: Mysig liten hemsida du gjort
    Tack.

Hur många fack har du?
  • anne h
    yossis skrev 2007-08-23 18:39:54 följande:
    Har städat alla fack utom 4 nu, får ta dom imorrn ist. Mrs Bean: Mysig liten hemsida du gjort
    åh, kikade in på din sida, i galleriet... en sån liten söting!!!
    Jag funderar skarpt på att köpa en liten blå dv-vädurskille  (som dock INTE kommer få gå med våra flickor. )
    /anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
Svar på tråden Kanintråd #3