Kanintråd #3
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Har ni hemsidor?
Det är såååå skoj att pyssla med det, håller på med min stup i ett!
Har uppdaterat den ordentligt idag så nu finns där massor av massor.
www.cutelittleskaniner.dinstudio.se
Så då var årets Dala Expo över, ganska skönt va lite mycket i slutet på veckan. Gick helt okej på utställningen, Tui fick 93 p men med tanke på att hon fäller så är jag nöjd hon reggade jag på 94p idag med så nu kan jag börja avla =)
Hade med mig Baltazars bröder till försäljningen, fick tyvärr ingen såld men jag lämnade bort en till en kompis så hon skulle ta bort honom då han fortfarande har silverhår & då kan jag inte ställa ut honom & avla på honom, känns lite jobbigt men jag kan inte spara kaniner jag inte har användning för i mitt avels arbete.
hej hej !
Nu har jag med hittat hit.. har en liten kanin tjej på ca 1 år..
vi hade två från början men den andra dog olyckligtvis.. men den andra är fullt frisk som tur är..
nu undrar jag om nån kan ha den blekaste aning om varför hon är så aggressiv.. smääler med tassarna i bur golvet.. morrar.. och river om man försöker ta upp henne..
Hon har blivit lite bättre nu.. men man kan inte hålla henne..och släpper man henne på golvet tar det evigheter att få fatt i henne igen.. :S
Hon försvarar väl kanske sitt revir (buren), vissa kaniner är mer revirmarkerande än andra.
Mrs Bean skrev 2007-08-26 20:09:13 följande: