• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • Spliffen
    Mandi74 skrev 2007-10-10 22:38:37 följande:
    Visste inte ens att den gick att ställa in på olika höjd. Men jag kan inte minnas att det kändes som om jag rullade ur den. Tror att vi hade våra madrasser ganska långt ner för man såg i stort sett hela gavlen.
    Jorå en listhöjd för höga madrasser och en för typ skumgummi-varianten....

Hade hög sängram innan så det är väl en vanesak antar jag då*suck*, för jag vill ju se sänggaveln också annars hade jag ju lika gärna kunna haft enbart ben
  • Vildblomman

Jag har inte MALM med HOPEN. Och vi har våran madrass på den översta.. och den är hög och nu är sängen jätte hög. gaveln syns inte.. iaf inte så mkt som jag vill.. Ska flyta ner madrassen men orkar inte just nu.... men jag tror iaf på min sång blir det bäst att ha på den nedersta..

Spliffen skrev 2007-10-10 12:44:01 följande:
    Fråga till er som har MALM-sängram Nu har jag "madrasslisten" på nedersta som instruktionen vill när man har höga madrasser, men- ibland känns det som jag rullar ur när jag går upp Så min fråga är- nån som har höga madrasser på översta listen (mina är ca 28 cm)? Funkar det bra eller "försvinner" hela huvudgaveln?
  • Allt går fort

jag köpte en sääng på ikea i våras jai nte är nöjd med men den var billig men endå. ska sanningen fram borde det stått en stor skylt ej för sexull aktivitet på den=) haha

• Mandi74
    Spliffen skrev 2007-10-10 23:18:47 följande:
    Jorå en listhöjd för höga madrasser och en för typ skumgummi-varianten....Hade hög sängram innan så det är väl en vanesak antar jag då*suck*, för jag vill ju se sänggaveln också annars hade jag ju lika gärna kunna haft enbart ben
    Men vi hade nog vår längst ner, måste det ha varit. Vi har ju tjocka resårmadrasser (tror jag det heter) och sen bäddmadrasser på och gavlen syntes.

Få fråga dom som satte ihop den, måste få klarhet i denna frågan!
  • Spliffen
    Mandi74 skrev 2007-10-12 19:17:53 följande:
    Men vi hade nog vår längst ner, måste det ha varit. Vi har ju tjocka resårmadrasser (tror jag det heter) och sen bäddmadrasser på och gavlen syntes.Få fråga dom som satte ihop den, måste få klarhet i denna frågan!
    Enligt klippåklistra instruktionerna som hänger med så ska resår?madrasser vara på nedersta,tunnare monterar man på övre...
    Och eftersom mina är ca 28 cm höga inkl. bäddmadrassen så fick det ju bli den lägre varianten,
    egentligen vill jag ha madrasserna högre men är rätt så övertygad om att sänggaveln drunknar bakom kuddarna
  • Mandi74
    Spliffen skrev 2007-10-12 20:53:24 följande:
    Enligt klippåklistra instruktionerna som hänger med så ska resår?madrasser vara på nedersta,tunnare monterar man på övre...Och eftersom mina är ca 28 cm höga inkl. bäddmadrassen så fick det ju bli den lägre varianten,egentligen vill jag ha madrasserna högre men är rätt så övertygad om att sänggaveln drunknar bakom kuddarna
    Måste gå och kolla på min, det måste ju synas vilka hål man har använt. Det är på gaveln man väljer höjd antar jag?
  • Joline

Åh, så mkt fina vinternyheter det har kommit!!

ARVID 041214 & OSKAR 070407
  • Joline

...Ja, nu var jag lite snabb o entra där...

Är det någon som varit på varuhuset o kollat in dem?

Jag har bara kollat på nätet o in den där tunna broschyren som kom i brevlådan.

Jag ska iaf uppdatera mig på lite fina ljus o lyktor samt lite julsaker!
    Alltid...Hihihi...

Joline skrev 2007-10-13 00:48:49 följande:
    Åh, så mkt fina vinternyheter det har kommit!!
    ARVID 041214 & OSKAR 070407
  • hylero

Stöllet, någon som har den?
    Taklampa från Ikea.
    Funderar på den. Är den bra?

Svar på tråden ikea-tråden