• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • oxytocin
    Adelisa skrev 2007-10-07 14:32:54 följande:
    någon som använt sig av ikeas antikbets??  har ni såfall bilder på resultat? Jag är rädd att den inte blir så mörk som jag önskar..
    Inte provat, men blir den för ljus kan du ju köra på den ett varv till. Ev späda ut den innan du kör ett andra varv så den inte blir för mörk.
  • SeTa
    Adelisa skrev 2007-10-03 09:38:08 följande:
    någon som vet om ikea tidigare hade en banlampa som var rund o såg typ ut som ett ufo och när den avr tänd så blev det stjärnor o sånt på väggarna..???
    Ja, IKEA hade den, men tyvär kommer jag inte ihåg vad den heter. Men mina barn har den!
  • Johnsson

Är det någon som vet om hyllplanen är avtagbara på Leksviks Tv-bänk(den långa)??

Eller någon som har den & kan mäta höjden i hyllplanen??

• boki
    Adelisa skrev 2007-10-03 09:38:08 följande:
    någon som vet om ikea tidigare hade en banlampa som var rund o såg typ ut som ett ufo och när den avr tänd så blev det stjärnor o sånt på väggarna..???
    Den heter blimp, sååå mysig som nattlampa!!
  • Mandi74
    boki skrev 2007-10-08 16:25:13 följande:
    Den heter blimp, sååå mysig som nattlampa!!
    Finns den fortfarande eller har den utgått?
  • Spliffen

Fråga till er som har MALM-sängram

Nu har jag "madrasslisten" på nedersta som instruktionen vill när man har höga madrasser, men- ibland känns det som jag rullar ur när jag går upp

Så min fråga är- nån som har höga madrasser på översta listen (mina är ca 28 cm)? Funkar det bra eller "försvinner" hela huvudgaveln?

• SeTa
    Mandi74 skrev 2007-10-10 11:56:23 följande:
    Finns den fortfarande eller har den utgått?
    Jag tror att den har utgått. Vi köpte den för tre år sedan, så det är ju ett tag sen..
  • polarcat

I morron åker jag till Ikea Haparanda ..tjoho riktigt skoj för det var ett tag sen jag var där:)Måste köpa en bokhylla till min dotter får nog bli en Billys.Sen får jag se va det blir för annat gött!

• Mandi74
    Spliffen skrev 2007-10-10 12:44:01 följande:
    Fråga till er som har MALM-sängram Nu har jag "madrasslisten" på nedersta som instruktionen vill när man har höga madrasser, men- ibland känns det som jag rullar ur när jag går upp Så min fråga är- nån som har höga madrasser på översta listen (mina är ca 28 cm)? Funkar det bra eller "försvinner" hela huvudgaveln?
    Visste inte ens att den gick att ställa in på olika höjd.

Men jag kan inte minnas att det kändes som om jag rullade ur den. Tror att vi hade våra madrasser ganska långt ner för man såg i stort sett hela gavlen.
Svar på tråden ikea-tråden