• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • Fam Wahlström Gunnervik
    hylero skrev 2007-10-13 17:45:01 följande:
    Stöllet, någon som har den?Taklampa från Ikea.Funderar på den. Är den bra?
    Vill jag gärna med veta!!! =)
  • Hädvigg

Vet ni om man kan få ikea-kök med skåp ända upp till taket?

• oxytocin
    Hädvigg skrev 2007-10-14 13:26:06 följande:
    Vet ni om man kan få ikea-kök med skåp ända upp till taket?
    Beror väl på hur högt tak man har. Nämen de har höga skåp som i ett kök med normal takhöjd går att sätta ända uppe men ändå inte hamnar alltför långt ovanför bänkskivan.
  • IaPia76

Finns det någon egen sida för julsaker på ikeas hemsida? Känns så jobbit att sitta och kika igenom allt. Har för mig att man förra året kunde kolla under jul eller nåt sånt?!?

• oxytocin
    IaPia76 skrev 2007-10-14 16:38:06 följande:
    Finns det någon egen sida för julsaker på ikeas hemsida? Känns så jobbit att sitta och kika igenom allt. Har för mig att man förra året kunde kolla under jul eller nåt sånt?!?
    Hittar inte heller. Kanske inte julgrejorna kommit ut på hemsidan än?
  • IaPia76

oxytocin: Jodå dom finns men verkar ligga utspritt lite här och där. Om man söker på isig eller glänsa kommer en del upp. Någon som vet om det finns nåt mer att kika på?

• älvanpurjo

någon som har ikeas golv hemma? är odm bra till sovrummen och hallen? och köken? vad tycker ni?
    tycker dom är fina men håller dom?

• Rexi

Ok, jag har inte läst igenom hela tråden.. nån som har erfarenhet av pax förvaring med skjutdörrar? Borde vara några stycken som har en sådan tycker jag..

gillar ni den eller ej? Varför?

• oxytocin
    älvanpurjo skrev 2007-10-14 17:20:38 följande:
    någon som har ikeas golv hemma? är odm bra till sovrummen och hallen? och köken? vad tycker ni?tycker dom är fina men håller dom?
    I ett sovrum kan jag tänka mig att lägga ett IKEA-golv, men inte i hall och kök där golven slits mer. De är ganska tåliga, men inte jätte.
  • älvanpurjo
    oxytocin skrev 2007-10-14 17:22:39 följande:
    I ett sovrum kan jag tänka mig att lägga ett IKEA-golv, men inte i hall och kök där golven slits mer. De är ganska tåliga, men inte jätte.
    ok vad bra.. då kan man få ett billigt men snyggt golv till sovrummet...

Svar på tråden ikea-tråden