• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Sammet

kiron: Hör en gång till! För igår var det massor av folk här som köpte stl. 80!

• Snorky
    miniGrynet skrev 2007-09-07 01:54:58 följande:
    Ja, jag får ofta såna typ 30% på en vara osv. Men jag tycker ändå att det är trist att man inte får bonusen, som man då tydligen får om man har kredit kopplad till sitt kort.
    ja, mig kvittar det fast jag köper mkt... de skickar ju ut så enormt mkt kuponger om man jämför med tex hm el pop som verkar prioritera bonusen ist.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Kajsan

å jag vill ha veloursnickisarna, men de hade inte hört talas om dem i min Lindexbutik

• solida

Vad konstigt det är det där med kortet. Jag har bara haft mitt i ett halvår, så jag har liksom tagiot för givet att jag visar det varje gång för att få nån årsbonus...! Men de där utskicken får man ju oavsett om man handlar eller inte, man får ju de för att man är medlem! Min kompis har flyttat ut i tjotaheiti där det inte finns några affärer förutom mataffär och kappahl (?) så hon köper numer allt på kappahl. Hon har inte handlat på lindex på ett år, men får fortfarande utskick...

• kiron

Sa oxå att jag visste folk som köpt i 80 men hon sa att de bara hade 56-74!Att de inte haft 80 heller, ska åka nu för att kolla in den!

• jojoa75
    kiron skrev 2007-09-07 10:21:57 följande:
    Sa oxå att jag visste folk som köpt i 80 men hon sa att de bara hade 56-74!Att de inte haft 80 heller, ska åka nu för att kolla in den!
    va konstigt... Har alla affärerna inte fått in i alla strl kanske då?? Eller så hade hon kanske inte all info liksom..
    Traderanörd o stolt mamma till Lucas o Emma
  • lollypop
    Oj vad ni skriver på här tjejer!!!

Roligt att tråden blev en sån HIT
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • miniGrynet
    Snorky skrev 2007-09-07 10:14:56 följande:
    ja, mig kvittar det fast jag köper mkt... de skickar ju ut så enormt mkt kuponger om man jämför med tex hm el pop som verkar prioritera bonusen ist.
    Får inte så mkt mer kuponger ifrån Lindex som ifrån de andra.

Men men... Lindex verkar ju vara lite så att alla är olika, alla får ju inte kuponger samtidigt osv.
    Men, jag fortsätter ju att handla där så mig kvittar det egentligen. Handlar gör man ju ändå.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • loveliva
    Bästa shoppingtråden, helt klart!!!

Nu kan jag nog inte låta bli att titta efter de där velourbyxorna
    Så här mycket har jag aldrig handlat förr på Lindex som denna månaden Förvånad
  • KRAM

Måste bara kolla med er. Velourbyxorna som jag såg bild på, börjar de på stl 86 eller? Har inte sett dem... Finns det i flera färger?

♥ Mina små hjärtan Ethel (16/8-05) & Alve (1/2-07) ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)