• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • miniGrynet

Ja, så då fick hon ett bud i alla fall då....
    Den lades ut igår.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • tinkerbell74

Jag önskar att velourhängselbyxorna fanns i mindre storlekar till min bebis istället.

♥ Mamma till Ia 2 år o 4 mån och Alice 6½ mån ♥
  • Squeezetoy

Jaha, det är alltså bara att vänta på att den dyker upp i en stl 80 på tradera då... Attans. fast det kanske dyker upp senare under säsongen när sonen börjat växa ur sin 74.

• solida

Jag var och fingrade på velourbyxorna igår. Men han kommer ha 86 i januari skulle jag tro, och då ska han börja på förskolan... Och det känns inte som så bra "dagisbrallor" det där. Men jag kanske ska köpa dem ändå, han kanske kan ha dem i december istället och vara en liten pepparkaksgubbe.

• Sammet

Gissa vart vi ska idag då...?
    Jo, till Lindex
    Signe ska få jeans och ett par bodys, och något roligt också
    Var det några bodys man skulle undvika? Hade tänkt köpa enfärgade.

• kiron

Efter ringt till 3 butiker fann jag äntligen "molnoverallen"! Dock sa hon att 74 var den största strl som fanns, att den inte gjordes i strl 80!!!
    Ska nu dit o shoppa ev!

• Snorky
    philmKarin skrev 2007-09-07 08:33:23 följande:
    Fast det är ju tvärtom! Alla fina kläder finns ju på killavdelningen... ufo:na, stjärn-pyjamasarna, little star byxorna, gitarrtrycken, robottrycken, molo-overallen, bil-tröjorna...Fast det är ju på baby - på 86 och uppåt kanske det är tjejernas värld?

ja, jag menar på över 86! På baby går det inte att köpa nåt på tjej för då är det för mkt ryschpysch... så där blir det nästan bara pojk. Men bebisar får tydligen ha gulliga kläder, för det är EXTREM skillnad mellan baby o pojk över 86... då ska de ist bli råtuffa o kläs i dystra färger.

Pasadena skrev 2007-09-07 08:47:07 följande:
    Men det är väl bara att handla på flick om man hittar kläder man gillar och på pojk om man hittar nåt där? Jag kollar aldrig om det är kill eller tjej-avdelningen jag är på, jag köper det jag gillar när jag går runt och tittar!
    ja, jag bryr mig inte heller egentligen... men måste veta vilken avdelning jag köper ifrån eftersom kläderna på flick är en storlek mindre än de från pojk!! Det är också en sån sak som jag inte heller fattar. Sen finns det så himla mkt fint på flick, men inget på pojk... men eftersom han är pojke så gillar jag inte puffärmar o andra förtjejande detaljer som det så ofta är... Vilket är synd... skit i sånt trams ist så kan föräldrarna/barnen avgöra själva.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • jojoa75
    kiron skrev 2007-09-07 10:12:20 följande:
    Efter ringt till 3 butiker fann jag äntligen "molnoverallen"! Dock sa hon att 74 var den största strl som fanns, att den inte gjordes i strl 80!!!Ska nu dit o shoppa ev!
    Det stämmer INTE! Har i min ägo en strl 80............
    Traderanörd o stolt mamma till Lucas o Emma
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)