• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • jojoa75

tror bara det fanns bruna
    kostar 129 kr
    från strl 86 - 116 tror jag

Traderanörd o stolt mamma till Lucas o Emma
  • Fossing

Någon som bor i Göteborg och "vet" i vilken affär det man kan hitta plyschbyxorna??
    Så grymt fina.. tyvärr är nog min dotter för stor & rörlig för att kunna ha molnoverallen annars hade jag köpt den direkt

• Alexa
    Fossing skrev 2007-09-07 09:29:56 följande:
    Någon som bor i Göteborg och "vet" i vilken affär det man kan hitta plyschbyxorna??Så grymt fina.. tyvärr är nog min dotter för stor & rörlig för att kunna ha molnoverallen annars hade jag köpt den direkt
    Såg dom på Kungsgatan i onsdags iaf... Fanns säkert i Nordstan oxå... Annars finns dom iaf här i Allum...
  • cirkuspuman

Åh vilken härlig tråd *lägger i favoriter*

Här är en till som inhandlat massor med kopior nu i höst   bla molnoverallen samt plyschbyxorna !!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova nov-04 ♥ Noel feb-06 ♥ Nelly aug-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Pasadena

Alexa,
    guud vad fina, vad söt din lilla skrutt var i dem !

• Fossing
    Alexa skrev 2007-09-07 09:31:38 följande:
    Såg dom på Kungsgatan i onsdags iaf... Fanns säkert i Nordstan oxå... Annars finns dom iaf här i Allum...
    Tack så mycket, blir city imorgon
  • Kayn

Ja visst är velourdressen superfin men tyvärr så är den lite för stor än så jag bad mamma sy ett par istället, lite typiskt när det fanns en massa kvar här. Gick ju bra det oxå förutom att det blev två Men hon bara skrattar för hon tycker det är rätt skoj att jag vill att Wille ska ha liknande kläder som jag hade när jag var liten, retroråtta kallar hon mig *S*

Lite molnoverall.....jag brukar alltid tvätta allt innan det går till användning men jag tänkte höra om det är nån fler som gjordet och om ni i så fall torktumlat eller hängtorkat den torr???

Mamma till Wilhelm 070114
  • Squeezetoy

Ååh, varför har inte jag hittat molnoverallen då?! Gillar den skarpt. Jag har ju ändå kollar efter vinterkläder på Lindex. Har för tillfäller köpt en begagnad po.p fleece overall men den finns bara till stl74 och han kommer att ha växt ur den innan säsongen är över. Iofs är den så smidig eftersom man kan vika över fötter och händer vilket betyder att jag i alla fall inte behöver oroa mig för att tappa små tossor när jag bär i sele.

Velourhängslen ska genast kollas in, hoppas de har sånna här. I så fall köper jag ett par fast jag inte har råd

Just nu ligger pojken iklädd Åhlenskläder fårn tjejsortimentet, och det är han så snygg i

• philmKarin
    jojoa75 skrev 2007-09-07 09:52:04 följande:
    tror att detta är en glad säljare... H*n har fått bud på utropspriset som är mer än i affär........ INTE MIN AUKTION!!!!!www.tradera.com/auction/auction.aspx...
    Fast den måste ju gå upp lite till för att säljaren ska bli glad. Tradera tar ju ut en procentuell avgift för auktionen också...
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)