• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • miniGrynet
    charmmiss skrev 2007-12-03 11:29:55 följande:
    är det bara jag som tycker HM:s flick bodysar är väldigt tajta i modellen, speciellt 2-packen. Köper dem aldrig mer.
    I så fall är nog min dotter en smalis, för på henne är dom väldigt rymliga.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    charmmiss skrev 2007-12-03 11:29:55 följande:
    är det bara jag som tycker HM:s flick bodysar är väldigt tajta i modellen, speciellt 2-packen. Köper dem aldrig mer.
    Kom på nu, vi fick nån gång ett 2-pack bodysar ifrån H&M flickavdelningen, en som var randig och en annan med tryck (fanns med giraffer och något mer på, trycket var i sammet-liknande). Det var väldigt underliga i storleken och passformen, inte alls som de enfärgade/smalrandiga 2-packen som finns.
  • charmmiss
    miniGrynet skrev 2007-12-03 11:34:22 följande:
    I så fall är nog min dotter en smalis, för på henne är dom väldigt rymliga.
    haha, min dotter är en riktig smalis, 71cm och 7,5kg, men jag tycker ändå de är tajta att få på.
  • charmmiss

minigrynet- det är precis den bodyn med giraff jag menar, med sammetstryck och den andra var någe grönrandig. Efter de bodysarna har jag inte köpt något mer två pack igen. Det var när lillan hade strl 62.

• charmmiss
    Mamma och Mor skrev 2007-12-03 11:32:42 följande:
    Igår köpte jag ett bar Robeez (Bobuxliknande skor) till dottern. Hon har ju börjat ta sig runt, så skor som inte är halkiga börjar bli nödvändigt. Köpte dem privat av en som fått dubbel uppsättning i present, så det kostade inte över 300:-, vilket jag sett att de annars gör i butikerna.Testade de ugglemockasiner som Lindex hade och nog var de fina - men satt inte alls bra på dotterns fot.Vilka inneskor har ni till era små som börjat ta sig fram?
    Jag har mockasiner på henne, eller strumpor med halksula på.
    Köpte ett par inomhus tofflor på guppi med halksula på, men hon ramlar hela tiden med dem, totalt värdelösa, har nästan lust att reklamera dem om det nu skulle gå.
  • Snorky
    Mamma och Mor skrev 2007-12-03 11:32:42 följande:
    Igår köpte jag ett bar Robeez (Bobuxliknande skor) till dottern. Hon har ju börjat ta sig runt, så skor som inte är halkiga börjar bli nödvändigt. Köpte dem privat av en som fått dubbel uppsättning i present, så det kostade inte över 300:-, vilket jag sett att de annars gör i butikerna.Testade de ugglemockasiner som Lindex hade och nog var de fina - men satt inte alls bra på dotterns fot.Vilka inneskor har ni till era små som börjat ta sig fram?
    inga alls... jag tycker ärligt det är bäst barfota eller i vanliga halkisar/strumpor. Vi har dock 2 par vanliga mockasiner (de med stjärnor o moln från Lindex ) men de använder han mest bara när vi är iväg.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • miniGrynet
    charmmiss skrev 2007-12-03 12:47:04 följande:
    minigrynet- det är precis den bodyn med giraff jag menar, med sammetstryck och den andra var någe grönrandig. Efter de bodysarna har jag inte köpt något mer två pack igen. Det var när lillan hade strl 62.
    Ja, det förklarar min första reaktion.
    Just de 2-packen måste det varit något underligt med... vi hade en i stl 68, och den fick hon inte på sig när hon hade stl 62...

Men de "vanliga" 2-packen är inte alls så i storlekarna!

Dottern är nog ca 75 cm nu och gissar att hon väger ca 9,5 kg.
  • Snorky

basbodysar kallar jag bara de enfärgade, möjligtvis de som funnits i 2-pack med smalrandig body också... de tycker jag är helt normala i storlek.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)