Hello!
Tack för gratulationerna på FB, ni är ju för fina som tar er tid!
ABC, vi slutade ge F mat på natten för drygt en vecka sen, under första natten (som var natten efter vår utekväll) fick M vagga henne till sömns tre gånger och varje gång tog ca 20-30 minuter. Däremellan fick han stoppa in nappen några gånger men det har vi alltid fått göra. Andra natten vaggade jag henne 2 gången ca 10-15 min per gång, tredje natten en gång ca 10 min. Därefter räckte det med att stoppa in nappen.
OM ni bestämmer er för att prova är mitt råd att ni verkligen ger 110 % och inte "ger upp" och ger mat. Nu kanske ni redan har prövat men jag trodde att det skulle bli en kamp i två veckor men det gick hyfsat bra tycker jag. Tänk på det, inget är omöjligt
Nu håller jag på att stressa omkring med Thailandsresan, allt som ska inhandlas, packas mm. Samtidigt har jag hittat ett radhus som jag vill flytta till och som det är visning på dagen innan vi åker så jag måste ordna med ombud som ska sköta budgivning och ev. kontraktsskrivning, fixa besiktningsman för ev besiktning mm mm För allt måste ske när vi är bortresta, M blir helt matt på mig och vill bara gå och lägga sig och sova i 100 år
. Mitt i allt går min mobil sönder för F har slemmat ner den totalt, det fullständigt rann ur den när jag öppnade upp batteriluckan.
Sååå tyvärr hinner jag inte ses i morgon, men jag hoppas att ni får det trevligt och att jag får träffa er när vi kommit hem sen, kanske på nåt glöggmys eller nåt.
Ha det så bra så länge!
Kram