• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • bianca2

hej!

jag ska förbi skattekontoret på söder i em. (ska ansöka om äktenskapscertifat). Är det ngn som vill fika?

• Ginger6

Halloj! Låter hur kul som helst Plutten, man kanske ska passa på o njuta av sin sittare...
    Bianca, jag o J fikar gärna på söder, vilken tid?

• bianca2

Ginger!
    Vad nice! När passar dig? A har precis somnat o sen ska han äta. tar ju ett tag för mig att åka men run 14 på medis? så kan vi fika i ringen eller brunogallerian. Funkar det?

• Ginger6

låter super bianca!J ska sova snart så kanske närmare 14.30?

• bianca2

perfekt!

ses 14.30 på medis, typ vid t-baneuppgången. björns trädgård!

• Sole

BIANCA OCH GINGER jag hinner ev fika 14.30, kan ni inte messa vart ni sätter er?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Björklöv

Bianca, inte behöver du vara ledsen heller. Jag tycker att K sover bra när hon "vaknar" 1-max 3 ggr per natt och ammas en av dessa tillfällen. Jag vill inte sluta nattamma än på ett tag så jag skulle snarare bli ledsen om K INTE vaknade på natten (Fast samtidigt så längtar jag så efter en hel natts oavbruten sömn, men den tiden kommer...)

Nu är jag jätteglad för K har precis ätit en halv burk Hipp pasta och broccoli! Och hon verkade tycka det var mumsigt (Fast jag tycker den var väldigt smaklös... )
    Nu sitter hon här på golvet och är en smula frustrerad över att hon inte kommer nån vart (och jag njuter ) fast nu slog hon huvudet i ett hörn på datormöbeln... Aj!!!

• Frill

Hej bästingar, E har hemmamåndag idag och jag har sovit till halv elva!!! (ska jag vara ärlig har han tagit A varje morgon hela helgen, så jag har haft många sovmorgnar, men de andra nätterna har jag behövt det, för då har jag varit uppe med A och sen inte kunnat somna om) Jätteskönt.
    Och nu är vi hemma och slappar, E ska baka bröd och jag tänkte försöka laga lite barnmat med palsternacka som vi har hemma.

Vi blandar också, hrm mest burkar om jag ska vara ärlig. A fick 8-månadersmat första gången igår och fick kväljningar tills vi mosade med gaffel, men idag gick det bra med bitarna.

Sole och Hellur, tack för grattis!
    Och Hellur, grattis till krypningen!

Björklöv, nä den där broccoliburken känns inte så lockande

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6