• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Ginger6

Hej!! TACK själv Bianca, mysigt att träffa er och busa med söta söta August. Swe, en till som har haft en aaapdålig natt. Måste kasta mig i säng NU när han sover på balkongen...Ha en trevlig träff idag. Ska göra testet sen, blir nog bara typ "sönderstressade- övertrötta-föräldern" nu. Zzzzz

• Björklöv

Bianca - Vilken tur då Fast jag är lite irriterad just nu, försöker hitta information om den där nya förskolan i BVC/vårdcentralens lokaler men jag hittar inget...

Swe - Jo, det är ganska skönt att alla barn erbjuds plats på kommunal förskola efter ca 4 månader i kö i Solna. Det ger en lite tid att kolla upp olika alternativ...

• Frill

Ginger och Swe, trist med jobbiga nätter.
    A har också börjat vakna oftare, och gråter när han vaknar. Och han vaknar av telefonsignaler numer, det gjorde han inte förut. Framför allt sover han oroligt på em. Mardrömmar tror jag. Men i natt sov han bra, och när han vaknar på em så brukar det för det mesta funka med att stoppa in nappen och klappa lite.

• Björklöv

Min bror ringde häromkvällen och ville ha önskelistor för julen - men usch vad svårt det var att komma på bra saker som Klara vill ha. Vad behöver hon???

• Hellur

Swe och Ginger - Jobbigt med såna nätter! Är kanske 8 mån fasen.

Ställde oss i dagis kö nyligen, hade dåligt samvete innnan vi gjorde det för att vi inte gjort det. Vi har rätt många nära oss, så vi tog de 5 närmaste.

Blir det någon träff i dag förresten? Är ni fortfarande sugna på att ses?

• Frill

Vi ses gärna. A ska äta lunch nu, men efter det kan vi ta oss nånstans (alltså transportera oss till en plats ).

• Sole

vart ses vi idag?
    hos hellur?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Hellur

W ska också äta snart, sedan är vi också klara.

• Hellur

Ni är välkomna om ni vill. Måste bara ner till affären efter W har ätit och handla lite fika isåfall.

• Sole

frill
    ska vi ha sällskap till hellur?

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6