Swe: vad härligt att ha kommit igång med att fixa massa hemma, vi har så svårt att ta tag i sånt!
Bianca: du är rolig, "nu blir det en trist helg när svärföräldrarna kommer...! Hi, hi, hoppas de inte läser detta! Tycker oxå du får lassa över A till dem i morgon bitti...
Sole: tänk att han redan är i 8-månadersfasen!
Jag saknade Agnes jättemkt när F och hon var i Skåne, hela 2 dygn var jag borta från min lilla skrutta, alldeles för länge. F var så gullig och spelade in flera filmer per dag i mobilen som han mms:ade till mig, jag levde på dem! Hjärtat smälter ju. Visst är våra barn gulliga i den här ålden, inte riktigt bebisar längre, men ändå inte stora barn.
Stackars A håller på att frysa ihjäl om fötterna när vi är ute, så vi köpte en fleeceåkpåse från Brio för runt 300 kr. Vet itne om snålheten bedrog visheten då vi inte köpte nån rejälare, men vi har köpt en varm o tät overall hon kan ha senare.
Agnes mattider är väldigt lika Augusts, Bianca tror du det beror på att de föddes nästan samtidigt på sös ;)? Dock tror jag att vi ger henne för lite mellis.
7.30 2 dl Havrevälling
10-11 Frukt eller ersättning
12-13 halv burk mat, fruktpure, vatten
17 Gröt
19.30 2 dl välling och sova. Hon sover fortfarande hela natten.