Hej, hade tänkt ta bort stygnen idag, fixa nycklar till kontoret och köpa en fars dag-slips och sen babysim på kvällen. Men nu har vi en "göra ingenting-dag" i stället.
A är snorig och bara för att jag skröt om hans aptit igår har han äcklat spottat ut min hemlagade mat och tramsat med nappflaskan.
Själv kände jag mig lite risig på fm men det är bättre nu. Hoppas verkligen inte att jag blir magsjuk.
Vi kom för tidigt till vårdcentralens "drop in" och fick gå hem igen. Inte fick jag boka tid för nästa märke heller, för det skulle jag göra hos sköterskan??? Förklara för mig varför en medicinskt utbildad person ska slösa sin tid med enkel administration.
Pluttmor, tack jo bordet känns redan bättre. Vi köpte ju ett stort just för att det andra var så galet litet. Tror det blir riktigt bra när lampan kommer upp också. Det är iaf betydligt bättre att ha datorn på än det gamla
Swe, hoppas ni blev nöjda med värderingen när han väl kom.
Ang julklappar så tycker jag att det är JÄTTEKUL både att ge och få. Fast till en viss gräns såklart. Vi tänkte be folk att inte ge leksaker åt A, utan kläder och kanske en gåvagn och en sån där tygpåsestol man knyter på vanliga stolar.
E:s föräldrar undrar om vi vill ha en dvd till bilen, men han är ju inte ens ett? Det skulle vara för att spela barnskivor i så fall, för vi har ingen cd-spelare i vår skruttsaab.
Oj vad långt, märks att jag är lite uttråkad