• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • bianca2

swe - vi tar upp honom varje gång o vaggar honom men han får ingen mat.

• bianca2

Ginger - jag har bokat "för många" platser så det e klart di ska m!!! gå in på kvarnens hemsida o kolla på menyn o säg till mig senast 20/10 vad du vill ha!

• Ginger6

Roligt Bianca, jobbigt med dålig sovnatt. Hoppas dagen blir lugn!
    Vore kul att träffa er imorn men jag hoppar nog, har så mycket att fixa med, men gulligt med gästfriheten Sole!

• bianca2

Sole:

tack för gästfriheten men jag ska köpa 30-års present m kompisar imorgon men vi ses på onsdag!!!

• J79

Hej, hej!

Kämpigt med vakna barn på nätter och tidig morgon. E somnar utan problem på kvällen vilket hon alltid har gjort och sover oftast bra på¨natten däremot så är det just nu ett himla tjafs med vilorna på dagtid. Det har varit senaste två veckorna ett vyssande, vaggande och buffande för att få henne att somna. Hon är trött och behöver sova men gör ALLT för att inte somna. Men det är väl som ni andra säger en fas, hoppas, hoppas.

Hellur vad roligt att du nu vet när ni ska gifta er, måste vara spännande!

Bianca tack för att du bokat för utekvällen.

Sole jag och E kommer gärna på förskola hos dig imorgon hoppas att det är ok att vi tränger oss på.

• J79

träff tisdag
    finnes: "öppen förskola" på Söder gratis användande av skötbord, micro, lekplats.
    Öppet vid överenskommelse
    Önskas: barn
    Sole
    swe
    J79

• Sole

J79
    självklart!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Plutten forever

Vad kul- jag vill också! Skulle erbjuda er att komma hit, men det vågar jag inte nu när A är en gnällspik. Är vi hemma hos Sole kan jag ju gå om A inte är på humör... Fast idag har det varit bättre. Kanske för att jag läst om det och plötsligt fått massa förståelse och tålmod?

träff tisdag

finnes: "öppen förskola" på Söder gratis användande av skötbord, micro, lekplats.
    Öppet vid överenskommelse
    Önskas: barn
    Sole
    swe
    J79
    pluttmor

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Sole

Plutten
    hoppas gnället går över snart och at tdet bara är en fas!

vi ses utanför ICA imorgon kl 12 för inköp av lunch, sen fixar vi det hos mig!

träff tisdag hos sole
    Sole
    swe
    J79
    pluttmor

*Viktor född 2007-03-18*
  • Plutten forever

sole: Ja, idag har han knappt gnällt något alls! Han har varit (nästan) lika lugn och glad som V!
    Konstigt, för han har varit supergnällig i nästan en vecka. Jag började nästan räkna det som normaltillståndet... hoppas det här glada humöret håller i sig! Och att 26-veckorssprånget är klart!

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6