• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Björklöv

Pluttmor - Jotack! Klara är som klippt ur boken för utvecklingsteg 26 veckor!!! Och det är som för dig, går jag längre än 2 meter från henne så är det SKRIK! Försöker "smita" när hon blivit upptagen med en leksak men så lättlurad är hon inte Längtar så tills den här perioden är över...

Sole - ÅH va trevligt med "öppna förskolan" hemma hos dig. Kommer gärna men har tvättid 10-13 så... kommer väl senare om det är ok?

• Pippil8

hej alla! nu är pepparkakan och hennes gräddbakelse till son hemma från Turkiet. det har varit en supersemester och typ ALLT har gått bra (okejdå, några nätter sov e en halvtimme i taget och vagnen har pajat IGEN, men något mer negativt kan jag inte komma på ens om jag försöker)

kom hem vid 2 i natt så idag är vi lite trötta. tänkte därför inte läsa ikapp allt just nu, ville bara säga hej! råkade dock se något om Kvarnen - har vi bokat datum för utekväll? när?

hoppas alla mammor och bebisar mår bra!

• bianca2

Pippil8: åh!!!!! e så sjukt avundsjuk!!!! TUR att jag ska till THAILAND i december annars hade jag nog inte överlevt.

Kvarnen den 26/10 kl 19.30
    Gå in påderas hemsida o kolla menyn o säg till mig senast 20/10 vad du vill äta.

kul att du e hemma igen

kram

• Sole

björklöv
    självklart är du välkommen!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

måste bara säga att även sjukgymnasten var mkt nöjd med Vs framsteg! Hon tyckte huvudet såg bra ut!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Frill

Pippil8, härligt att ni hade det bra. Och Zul, ni verkar också ha det super.

Gnällde för min syster om att "alla andra" åker utomlands och myser men inte vi. Hon sa - men ni har ju en bebis i stället. Jamen det är ju alla som HAR bebisar som åker utomlands! Vi som knappt lyckas komma iväg till Göteborg för att hämta ut vår middag

Sole, vad skönt med V:s huvud!

Jag och A kommer gärna och beundrar det hos dig i morgon Om vi får plats vi med?

träff tisdag hos sole
    Sole
    swe
    J79
    pluttmor
    Frill

• Sole

Frill
    självklart får ni plats!

Pippi
    välkommen hem, vad roligt att det ha rgått så bra!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Frill

Coolers, då får vi en kul dag i morgon med!

• Hellur

Pippil8 - Välkommen hem. Är riktigt avis på er som reser utomlands. Du får berätta mer när du läst ikapp.

• Lillie74

Halloj! Har ABSTINENS, har inte haft internet sen i torsdags, katastrof!!! Vår förening har bytt leverantör och den gamla stängde ner i torsdags och den nya började idag. Sorgligt men sant så är man verkligen helt beroende, FL, FB, hotmail mm mm (för att inte tala om alla räkningar som inte blev betalda i tid.)

Pippil8, välkommen hem! Kan tänka mig att du faktiskt ser ut som en pepparkaka

Jag kommer nog äta både förrätt och efterrätt, och huvudrätt emellan såklart, måste kolla in menyn ordentligt, har inte bestämt mig än.

Sole, skulle också vilja komma på öf hos dig men det får bli någon annan dag, håller med Ginger, du är så gästvänlig.

Ginger, ska inte din man åka heller? Fint beslut i så fall, blev nästan lite rörd, man är liksom en egen liten familj nu och man måste göra det som känns bäst för "oss".

Var det Sole som förslog barnvagnsbio? Jag går också gärna med på det.

Kul det ska bli på onsdag! Vi ses där.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6