• Anonym (Kladdkaka)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!

Hur ska en fitta se ut?

Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?

Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

• Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?
  • LeWi
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-20 14:17:20 följande:
    En sak bara, som riktar sig till alla som rakar sig..Hade inte detta "ideal" att raka bort allt hår funnits så hade ni då aldrig rakar er! Då hade ni inte ens tänkt tanken..Varför rakade man sig inte förr i den utsträckning man gör idag? Jo för då såg man inte rakade fittor i varje p-rulle.. Utan det var mer naturligt, och inte rakade fittor, blekta anus osv.Utan dagen ideal hade ni ej rakar er - punkt slut!

Tack gode gud för porren i så fall!!

Om inte porren skapat detta "snedvridna ideal" som tydligen påverkat mig att testa att raka mig så hade jag aldrig fått uppleva hur härligt det är att onanera och ha sex utan en massa hår ivägen!

Tack för det porrindustrin, tusen tack!!  

I reject you reality and substitute my own.
  • Anonym (man)

Anonym(djungel)

Har du någon kommentar till mitt inlägg #153

• Anonym (***)

Är de bara jag som inte förknippar rakade kön med barn?
    Har aldrig tänkt tanken att jag skulle se ut som ett barn eller att killar tänder på barn bara för man är rakad?
    inte fan drömmer jag om en liten pojke när jag suger min mans rakade kuk (inte för han rakar själva kuken *asg* men ni förstår) :P eller på en liten flicka när jag slickar en tjej som är rakad?

de är bara ens egen fantasi

• Anonym (man)

Anonym (***) skrev 2007-11-20 14:32:58 följande:

Är de bara jag som inte förknippar rakade kön med barn?Har aldrig tänkt tanken att jag skulle se ut som ett barn eller att killar tänder på barn bara för man är rakad?inte fan drömmer jag om en liten pojke när jag suger min mans rakade kuk (inte för han rakar själva kuken *asg* men ni förstår) :P eller på en liten flicka när jag slickar en tjej som är rakad?de är bara ens egen fantasi
    Ja, som jag skrev redan på sidan två i denna tråd så bör man reflektera över sina egna tankebanor om man med automatik kopplar ihop ett rakat kön med barn.
  • Bluescreen

Nej, hela kopplingen mellan rakat underliv och barn är absurd. Det är de som verkligen försvarar sina håriga fittor med liv och lem som gör den parallellen för att freda sig. *s*

Anonym (***) skrev 2007-11-20 14:32:58 följande:

Är de bara jag som inte förknippar rakade kön med barn?Har aldrig tänkt tanken att jag skulle se ut som ett barn eller att killar tänder på barn bara för man är rakad?inte fan drömmer jag om en liten pojke när jag suger min mans rakade kuk (inte för han rakar själva kuken *asg* men ni förstår) :P eller på en liten flicka när jag slickar en tjej som är rakad?de är bara ens egen fantasi
  • LeWi

Men vad pratar vi om nu egentligen?
    Är det inte fittan vi pratar om?
    Bara för att man rakar den innebär ju inte det att man är helt hårlös eller är det bara jag som inte räknar in venusberget i begreppet fitta??

Vet måånga som har rakad eller vaxad fitta men har gott om hår på venusberget.
    Att man rakar könet innebär ju inte att man per automatik rakar bort allt hår i regionen...
    De allra flesta som rakar sitt kön sparar nog iaf en "tofs" på venusberget.

I reject you reality and substitute my own.
  • Bluescreen

Porrtofs

LeWi skrev 2007-11-20 14:44:09 följande:
    Men vad pratar vi om nu egentligen?Är det inte fittan vi pratar om? Bara för att man rakar den innebär ju inte det att man är helt hårlös eller är det bara jag som inte räknar in venusberget i begreppet fitta??Vet måånga som har rakad eller vaxad fitta men har gott om hår på venusberget. Att man rakar könet innebär ju inte att man per automatik rakar bort allt hår i regionen...De allra flesta som rakar sitt kön sparar nog iaf en "tofs" på venusberget.
  • tess701
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-20 14:17:20 följande:
    En sak bara, som riktar sig till alla som rakar sig..Hade inte detta "ideal" att raka bort allt hår funnits så hade ni då aldrig rakar er! Då hade ni inte ens tänkt tanken..Varför rakade man sig inte förr i den utsträckning man gör idag? Jo för då såg man inte rakade fittor i varje p-rulle.. Utan det var mer naturligt, och inte rakade fittor, blekta anus osv.Utan dagen ideal hade ni ej rakar er - punkt slut!
    Du helt ärligt har ja ALDRIG sett en p rulle så ja har då fan inte fått mina ideal däri från... ja började raka bikinilinjen för ja vill inte ha massa hår som sticker utanför troskanten... sedan blev de att man raka mer å mer för att ja har sånna underkläder så ja tycker inte de ens ser kul ut med tex en spetstrossa å massa hår... å JA tycker ja e fräschare så å TRIVS oavsett va andra gör... ja rakar även ben å under armar men de gör kanske inte du??? Å en sak till du som står för dina ideal varför vara anonym???? Står man verkligen för sin åsikt då???? Men ärligt att man ens orkar tycka massa om hur andra gör??? Ja ksiter i om du gillar din med hår de e ju helt upp till dig om hur du vill ha de... å idiotförklara inte dig för den sakens skull....
  • tess701
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-20 14:31:15 följande:
    Klockrent!! Håller med.. Det är fan en kvinna ni vill ha sex med hoppas jag, inte ett barn!!
    Men herregud klart de vill ha sex med MIG en KVINNA!!!! Om ja har hår där nere eller inte har väl inget med ett BARN å göra!!!!!!! NU e de väl ändå ni som har sjuka tankar i skallen??? ALLA ja pratat med de i min närhet anser inte att de är pedofiler för att de gillar rakat..... HERREGUD var får ni allt ifrån?? Trångsynta e ju bara förnamnet...
  • Anonym (kvinna)
    Anonym (man) skrev 2007-11-20 14:32:27 följande:
    Anonym(djungel)Har du någon kommentar till mitt inlägg #153
    Exakt.... hur kommer de sig att man rakar ben å armar... var kommer de ideerna ifrån å varflör inte svara på de???? Men du gör kanske de med rakar dig där????
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?