Hur ser en "fin fitta" ut?
Frågan riktar sig både till män och kvinnor!
Hur ska en fitta se ut?
Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?
Färg, form, läppar? Rakad, orakad?
Frågan riktar sig både till män och kvinnor!
Hur ska en fitta se ut?
Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?
Färg, form, läppar? Rakad, orakad?
förstår mig inte på alla som säger "raka er inte, fall inte för idealen" osv osv. Då ber ni ju oss att falla för ERAT ideal istället. SJälv skiter jag i allt det där. Ingen ser mig mellan benen utom jag själv och min pojkvän. Och jag rakar mig för bådas skull (kära nån! hon rakar sig för sin pojkvän! Kvinnoförnedring! Sen NÄR fick man inte göra sig fin för sin älskling??? DESSUTOM rakar jag mig när jag är singel också!!!)
det ska va rakat så är det :-d
Anonym (Klok?) skrev 2007-11-09 23:18:59 följande:
vilken diskussion det blivit
Jag rakar mig för att jag tycker det både är finare och fräschare. Om jag skulle haft hår kvar därnere så skulle jag känna mig grymt ofräsch!!!
MEN jag skiter fullständigt i hur andra v'ljer att göra ang rakning. vill man ha en buske så fine, vill man raka så fine!
Personligen skulle jag dock inte gå ner och slicka någon med hår (om jag vore lagd åt det hållet alltså)
OCH JA, jag vill även att den kille jag är med ska vara mkt ansad för det är INTE trevligt med hår i munnen!
Den perfekta fittan som jag fantiserar om är välansad: Helrakad upp till ovanför klittan, var jag helst ser en triangel av svart hår (inte så långa hårstrån). Klittan i sig ska vara rätt rejält tilltagen, o synas tydligt även utan att hon bresar, så även de inre blygdläpparna. De behöver ju inte hänga o vara jättesladdriga för det. De yttre blygdläpparna vill jag inte ha för stora, det är ju de inre delarna av det kvinnliga underlivet som är läckra. Så till färgen; Mörkrosa mot brunaktigt helst.
Jag försår inte att de flesta verkar tycka att en upphetsande fitta är helrakad, blek o nästan utan både klitta o inre blygdläppar... Det spännande är ju att det syns att det i fittan inte direkt handlar om vanlig armhud. De ska synas att den är gjord för njutning liksom. Ha lätt till att bli bli blodfylld o krama om kuken...
Men herrejävlar!
Att ens orka diskutera om vad som är rätt/fel, fult/snyggt.
Jag rakar mig mellan benen för att jag tycker det är skönt, kan inte ha långt hår som kliar och skaver där nere.
Sen tycker jag det är skönare att vara rakad när min partner vill "gosa" där nere ..
Jag själv vill inte heller ha hår i maten!
Men det viktigaste är ju att JAG vill raka mig för min egen skull.
För mig handlar det inte så mycket om utseende. Om den visar tecken på upphetsning p.g.a. mig så är den fin!
alla fittor är fina,håriga som rakade.
Nu är ju det samma sak som med tuttar... Alla är vackra och charmiga på sitt sätt.
Men min preference är nog... en fin form, "välsluten", bullig (gärna ordentligt bullig), trimmad eller hårlös, färgen lite lätt rosa/rosaröd.
Men som sagt... alla är finna.