Hur ser en "fin fitta" ut?
Frågan riktar sig både till män och kvinnor!
Hur ska en fitta se ut? 
Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?
Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!
Hur ska en fitta se ut? 
Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?
Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

Jag är tjej. gillar inte blygdläppar som hänger utanför. 
inget eller lite hår upp på "breget" som helt inte ska vara för stort.
HAHAHA Men vad fan vet jag :P
Själv har jag en "bull fitta" oftast helrakad.
inga hängiga blygdisar.
mjuk och go *asg*

En sak bara, som riktar sig till alla som rakar sig..
Hade inte detta "ideal" att raka bort allt hår funnits så hade ni då aldrig rakar er! Då hade ni inte ens tänkt tanken..
Varför rakade man sig inte förr i den utsträckning man gör idag? Jo för då såg man inte rakade fittor i varje p-rulle.. Utan det var mer naturligt, och inte rakade fittor, blekta anus osv.
Utan dagen ideal hade ni ej rakar er - punkt slut!

Anonym (djungel) skrev 2007-11-20 14:17:20 följande:

Anonym (djungel) skrev 2007-11-20 14:21:56 följande:

Anonym (djungel) skrev 2007-11-20 14:21:56 följande:

Jag tycker nog att alla fittor är mer eller mindre fina för att vara diplomatisk. Det är ju faktisk upp till betraktaren att avgöra   De jag kan tänka mig tillhöra det fula sortementet är nog de som är ofräscha/ovårdade men det finns ju även dom som tänder på just det så de går nog inte att generalisera. Personligen så tänder jag på en vårdad mus helrakad eller inte spelar eg. inte så stor roll men om jag får välja så vill jag ha en rakad med tofs! För er som undrar så kan jag meddela att jag är helrakad själv och gör det för min egen skull för jag tycker det känns bättre helt enkelt
  De jag kan tänka mig tillhöra det fula sortementet är nog de som är ofräscha/ovårdade men det finns ju även dom som tänder på just det så de går nog inte att generalisera. Personligen så tänder jag på en vårdad mus helrakad eller inte spelar eg. inte så stor roll men om jag får välja så vill jag ha en rakad med tofs! För er som undrar så kan jag meddela att jag är helrakad själv och gör det för min egen skull för jag tycker det känns bättre helt enkelt   

Jag rakar mig för att JAG mår illa av allt jävla hår.
Min man skiter fullkommligt i om jag har djungel eller är helrakad.
Jag började raka mig när jag va 15 och är 30 idag.
Så att jag gör de för de e idial NU e bara skit snack :)

hur orkar man lägga energi på hur anda väljer att ha sitt pubeshår... jag säger inte till min sambo hur han ska se ut och ahn ska skita i hur jag väljer att göra också.
och hur utomstående gör vill jag helst inte veta.
lagom är bäst tycker jag är ett fint motto för det mesta.
frågar du mig så skulle ajg tycka det vore väldigt avtändande med en vuxen karl/kvinna som ser ut som ett barn!