• HeddaBigBum

Go Fika

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsyskon på löpande band!
    Hittills har 5 bakats klart och den på jäsning kanske tittar ut på vår årliga Halloween-fest
    Förvånad?
    Trick or treat!!!
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika
  • Fragglerock
    hejlis skrev 2007-11-09 09:36:59 följande:
    hej! nu är vi hemma. Det blev en lillebror! 4450g, 50cm. Mörkbrunt hår. Jättesöt!hehe...skriver mer sedan + ska lägga ut kort. och vi mår bra!
    Grattis, grattis! Va skönt att allt gick bra! Nu är jag ju så nyfiken på hur han ser ut och vad han ska heta så klart!
    Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • Gruffalo
    hejlis skrev 2007-11-09 09:36:59 följande:
    hej! nu är vi hemma. Det blev en lillebror! 4450g, 50cm. Mörkbrunt hår. Jättesöt!hehe...skriver mer sedan + ska lägga ut kort. och vi mår bra!
    Vad roligt, ett stort grattis till hela familjen! Skrattande Väntar med spänning på bild och namn såklart...hihi
    Älskade ungar, Maja ´05 & Hugo ´07
  • hejlis

Hej på er igen! Tackar tackar! Nu finns iaf en bild i mitt galleri. Jo, efter en fm. med svaga, oregelbundna värkar gick vattnet ganska precis kl.13.00, och då blev det fart på mig (och ganska snart även på värkarna). Åkte direkt till Huddinge, var där 13.40 och han föddes kl.14.53. Så det jobbades på bra i slutet! Men shit vad mkt mer intensivt (och ondare) det blev! Med Hanna så var det regelbundna värkar, med några få riktigt smärtsamma värktoppar och rejäla pauser. Här var det som om hela hennes 8,5 timmes förlossning skulle få plats på ca 1,5 timme...Men det gick ju det med. Har skrivit en mer detaljerad f-berättelse bland mina bloggar om ngn vill läsa. Namnet meddelas imorgon...ej 100% säkert ännu...svårt!!

• HeddaBigBum

En perfekt goding helt enkelt!

Hur har de första 2½ dygnen varit? Hanna, är hon mamma nr 2 nu, eller? Glad Funkar amningen? Får ni sova? HUR sover familjen? Räcka ut tungan Funderar ni på de namnen du pratat om ("smeknamn" vs familjenamn)?

Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • fairymi

Åh vilken söting!! Skönt att allt gick så bra o fort dessutom Ja namnet ja, tycker han ser ut som en liten * som du sa Men det återstår att se...

• Maria från Bahia

Grattis igen Mia! Vad kul!
    Ja, visst var det mer intensivt för mig när vattnet gick först också. Gick ju mkt snabbt med Naomi då med till jag tog epiduralen som stoppade upp......

Hoppas vi får se underverket snart

• Gruffalo

Vilken godbit som sagt! Väntar med spänning på namnet....

Älskade ungar, Maja ´05 & Hugo ´07
  • Fragglerock

Kolla här vad jag hittade... jösses, känns som en evighet sedan! Men va roliga de ser ut!

Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • JessicaåIda

Öööhhh.... får de plats i vagnen nu för tiden? Jag menar, de är ju nästan tonåringar nuRäcka ut tungan

Att tro är att icke veta
Svar på tråden Go Fika