• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Lirre
    två blir tre skrev 2007-10-14 14:43:44 följande:
    Verkar som att det blir positivt på ägg-stickan senare än de flesta beräknat? Samma sak gäller för mig. Trodde jag hade ägglossning flera dagar innan det blev stegring..Ska det inte ge utslag strax innan ägglossning? Hänger inte med alls..Någon som kan förklara..?
    Äl stickan ger utslag 12-48 timmar innan äl.
    Mamma till underbara ღ Agnes 1½ år ღ
  • zezziz

Jag fick också utslag på ägglossningstesten igår.
    Så i förrgår och idag har vi myst så hoppas innerligt att det blir ett plus.

Är det någon mer än jag som är väldigt labil när man har ÄL?
    (Har gråtit och varit arg för ingenting. Stackars min sambo.)

• yellow

lirre:: ja jag fattar d nu men trode inte d då grav testen inte behöver va skit starkt streck! visste inte att d gav utslag innan äl trode d va vid äl den gav utslag..när d va befruktnings moget så att säga...jaja d sägs att spermierna kan överleva flera dar..får hoppas på det då!

• 4 prinsar

hej hej,jag vill gärna va med här,har bim 25 okt.vet ej hur man skriver in sej på en sån här lista så vore snällt om nån kunde göra det åt mej...

Älskade busungar!Liam 020702 Elliot 050329
  • Lillatroll

Oj, nu är det snart bara en vecka kvar tills de första av er har BIM. Spännande.
    Idag tyckte jag att jag börjar få lite ÄL-flytningar. Håller tummarna att det är på gång nu. Fortfarande inget utslag på stickan men jag fortsätter testa.

• tomcar1

Liam och Elliot....har skrivit in dig under den 25/10 nu.
    /Tomcar1

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, längtareftersyskon, Pellan85, Lejonsjäl (7)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99, Ankeninni (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH yellow, Liam och Elliot (10)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, (7)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a tussan72, Snuttiz83 (7)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81 (6)

• smyg
    Fiaflorist skrev 2007-10-12 20:11:16 följande:
    driver min kropp med mig...?kan jag helt plötsligt ha senare ÄL...?en aning frustrerande onekligen!!!tacksam för hjälp
    Ja! BM sa att om man var stressad eller sjuk kunde ÄL komma senare
  • smyg
    Fialia skrev 2007-10-13 11:06:24 följande:
    tusan även om det inte visat så mycket på stickorna..nu i torsdags tog jag min sissta sticka och det visade ett streck..men inte lika starkt som teststrecket..har inte kunnat testa fredag å idag lördag för jag är borta å jobbar nu..visst borde min ÄL varit på torsdan eller fredan??vi hade sex
    stegring på torsdag. då har du ÄL 24-48 timmar efteråt, dvs fredag eller lördag. om ni sexade i fredags så lever spermier 24-48 timmar och då behövde du kanske inte ha sex på lördag. jag håller tummara för er... för oss alla!
  • Boolli

Fasen bilr så lack! Igår och tidigare idag har jag haft ett relativt start streck på äl-stickan (har sovit borta) och nu när jag kom hem tänkte jag att jag testar igen och då va strecket mycket svagare. Vad betyder det tror ni?

Har även kommit på att jag glömt lägga in mej på BIM-listan så det ska jag me fixa. Om jag nu inte missat hela äl...?!

• smyg
    Boolli skrev 2007-10-14 20:10:42 följande:
    Fasen bilr så lack! Igår och tidigare idag har jag haft ett relativt start streck på äl-stickan (har sovit borta) och nu när jag kom hem tänkte jag att jag testar igen och då va strecket mycket svagare.
    stark, stark och svagare ... när det blir svagare har du ÄL
    som sagt, ÄL-stick plus betyder att du har ÄL ett dygn efteråt
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~