• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Boolli
    smyg skrev 2007-10-14 20:13:03 följande:
    stark, stark och svagare ... när det blir svagare har du ÄLsom sagt, ÄL-stick plus betyder att du har ÄL ett dygn efteråt
    Då har jag säkert missat

Tack för svar smygis
  • Bebis igen
    Hej alla tjejer..... tänkte jag skulle starta en SYMTOM-lista eftersom det sen kan va himla kul o kolla vilka´s symtom som stämde och vilka´s som inte gjorde det! Varefter tiden går kan man fylla på om det dyker upp nåt mer. Jag kör ihop listan med symtomlistan!
     BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig kanske liiiite tröttare....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, längtareftersyskon, Pellan85, Lejonsjäl (7)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99, Ankeninni (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH yellow, Liam och Elliot (10)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, (7)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a tussan72, Snuttiz83 (7)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81 (6)
  • Fru HH

Haj tjejjer!

Jag har varit borta i helgen o inte hunnit vara här på fl, ska läsa ikapp lite nogrannare här snart...

Bebis igen, bra där med en symptom lista Jag är ju på ÄL + 4 så här kommer snart symptomen lägger in mig då

När kommer tvåan???
  • Lillatroll

Roligt med symptomlista.

Hos mig är frustrationen stor. Inget utslag på ÄL-stickorna. Nu börjar jag känna mig lite "konstig". Har haft lite ont i magen, lite mer flytningar men inga trådiga flytningar som det väl ska vara vid ÄL. Antingen är det ÄL på gång *hoppas* eller så är det mens på gång och det går ju bara inte.

Suck. Det är bara att vänta och se. Jag och sambon myser varann dag fast vi har fått utslag på stickorna. Det kan ju vara fel på dom...

• Fialia

lägger också in mig på symtomslistan sen när det gått lite mer tid sen ÄL..hoppas symtomen kommer snart! är på ca ÄL+3 idag.

• Lillatroll

Grrr skrev fel... i sista stycket ska stå...jag och sambon myser varannan dag fast vi inte har fått utslag på stickorna.

• lejonsjäl

Kul med symptomtråd! Jag hoppas på massor denna veckan!

Lillatroll: Förra månaden hade jag som du! Jag har läst mig till på FL att man bara har ägglossning ca 10 ggr per år och jag blev jätteorolig när jag inte fick stegring förra månaden! Testade från dag 13-24, ingen stegring (kanske kom den innan dess, men jag har svårt att tro det...) Antingen är din ÄL lite sen, eller så kan det vara din ÄL-fria månad. Jag vet att det är sååå frustrerande, men min ÄL kom som på klockan denna månaden så allt va tydligen ok. Lycka till, hoppas såklart att du får stegring!! *styrkekramar*

• skruttis11

så happ happ då va Äl över för denna gången då bara å vänta å vänta å vänta tråkigt jue bläää
    denna månaden e förstas månaden jag inte har använt Ältest skiter i dom O.o
    tar de siog så tar de sig O.o hehe

hur e det med er d?

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~