• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • yellow

bebis igen:: jag har oxå fått en svagt svagt som man bara ser i rätt i rätt ljus..sååå drygt...får vänta och testa igen om några dar..har bim imorgon!

• Bebis igen
    skruttis11 skrev 2007-10-24 09:28:56 följande:
    gomorgon tjejer! här är det tvådagar kvar till Bim å jag har kopiöst mkt vita flytningar å är trött som en gnu men inte en känning på mensen hoppas innerligen på ett + har hålly på nu sen april *suck*Bebis igen skrev 2007-10-24 09:15:11 följande: När har du BIM?
    Hade BIM i förrgår Men har en jätte-oregelbunden mens...allt från 24 - 29 dagar emellan....så det är ju lite svårt o säga. Är på dag 28 idag....
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • skruttis11

aaaa okaj samma som för mig da mens freda -sönda skitkul not
    men nu har har jag beställt gravtest
    Bebis igen skrev 2007-10-24 09:38:09 följande:

Hade BIM i förrgår Men har en jätte-oregelbunden mens...allt från 24 - 29 dagar emellan....så det är ju lite svårt o säga. Är på dag 28 idag....
  • yellow

men vid tidigare tester har jag inte änn sett ett streck på stickan oavsett ljus eller vinkel..hm.. vi får la se

• fraggla

Bebis igen

AHAHAHAHAA ingen mens ännu och svaga streck Jag tror på dom där svaga sträcken jag ...

Boolli

Nä man kanske inte ska ropa hej ännu..men jag känner mig väldigt pmsig (haha roligt ord) och inte ett dugg gravid....

kram fraggla

• myra007

Hej tjejer!

Förlåt om jag är inne och snokar i er tråd, jag ligger i tråd med BIM nästa vecka.. men det är sååå spännande att följa och läsa om symtom... Hoppas det är ok?

Bebis igen: Jag läste att du haft två mf så du kanske redan är hemma på vilka symtom du har och så när det gäller graviditet, men måste bara tala om att jag blev gravid i somras och jag hade symtom som ömma bröst, styva bröstvårtor, ådriga och större blev brösten å.. konstant mensvärk.. Och jag plussade inte förrän BIM+9!! Och jag har en cykel på ca 35 dagar så det var en låååång väntan... Men det var ju goda nyheter och det verkar ju som att det är nåt på g hos dig! :)

Tyvärr slutade min grav också då i mf.. därför håller jag till här nu...

• kokoskorven

Var på toa nyss - definitivt mens på gång Skrikandes!! F***n oxå!

• Pumafox

Kikar in och kollar hur det går för alla

Min mens kom igår, som ett brev på posten efter spottings.

Med sonen tog det tre försök att bli gravida.
    Denna gången fick vi ett plus på andra försöket, som slutade i ett tidigt MF, och sen upphåll i två månader, och nu blev det mens på tredje försöket. Sammanlagt är det 7 månader, varav 5 som vi försökt aktivt.

Min menscykel blir bara kortare och kortare. 31, 30, 29, 28, 27 och nu 26 dagar...var ska detta sluta, ngn som varit med om liknande???

• kokoskorven
    Pumafox skrev 2007-10-24 10:14:58 följande:
    Kikar in och kollar hur det går för alla Min mens kom igår, som ett brev på posten efter spottings.Med sonen tog det tre försök att bli gravida.Denna gången fick vi ett plus på andra försöket, som slutade i ett tidigt MF, och sen upphåll i två månader, och nu blev det mens på tredje försöket. Sammanlagt är det 7 månader, varav 5 som vi försökt aktivt.Min menscykel blir bara kortare och kortare. 31, 30, 29, 28, 27 och nu 26 dagar...var ska detta sluta, ngn som varit med om liknande???
    Visst är det märkligt när det ändra sig så, min cykel blir längre och längre istället, 24, 25, 27 och idag har jag börjat få spottnings på dag 29 (f***n igen)..
  • fraggla

Lillstrumpa och Pumafox..

Här har ni en till.. jag är nu helt inställd på mens.. idag är det dag 25 i min cykel då får jag alltid vita flytningar som övergår i spottings sen mens ... och mycket riktigt idag kom dom där jäklans vita flytningarna...
    Vi går då in på 9 försöket efter MA... ska man inte räkna med det så har vi försökt i över ett år....

Vi får kämpa på någon gång måste det bli våran tur...

kram fraggla

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~