• danielrydberg

december pappa

hej jag ska bli pappa i december ochh undrar om det finns fler som ska bli det nu i år??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-09 23:40:32:
    jaha då har 30 veckor gått imorgon onsdag :D

så härligt 3 v till sista ultra ljudet :D

• Svar på tråden december pappa
  • fraksson

Vi ska till Karolinska Huddinge. Fast då säger man väl bara Huddinge iofs.

Har också funderat lite på det där med att man kanske firar en halvårsfödelsedag på sommaren.

Jag hoppas att han vill komma några dagar innan jul men pga att graviditeten hittils har varit helt utan komplikationer eller besvär över huvudtaget för min fru så blir jag inte förvånad om det blir på julafton bara för att jävlas.

• danielrydberg

ja jag har förberret mig att vår kommer på julafton :D

men då får man ju fira födelsedagen några månader innan

• vitro

mmm dog den här tråden ur efter att emilg drog vidare :)
    Nu börjar det närma sig..för alla oss..Grymt spännande!
    Snart börjar jag med renoveringen av barnkammaren..har tyvärr inte hunnit innan men f*n vad kul det ska bli..

Också dags att börja handla spjälsäng och skötbord..det enda..ehh tror jag som är kvar av dom stora grejorna..

Enl uträkningen 25!!! dagar kvar..F rom nu stängs ALDRIG mobilen av...oavsett vart jag är..

• danielrydberg

nee fan det var jag som startade den nee den e inte död :D

ja imorgon har vi 4 veckor till bf....vi har barnkammaren färdig det e bara tanten som ska bestämma var allt ska stå typ hahaha
    nej mobilen e på var man än tar vägen det har jag med...klart man ska ha mobilen å det kan ju bli att barnet kommer tidigare ....30 dagar kvar har vi så satans spännnande ':D

vitro skrev 2007-11-19 23:45:49 följande:
    mmm dog den här tråden ur efter att emilg drog vidare :)Nu börjar det närma sig..för alla oss..Grymt spännande!Snart börjar jag med renoveringen av barnkammaren..har tyvärr inte hunnit innan men f*n vad kul det ska bli..Också dags att börja handla spjälsäng och skötbord..det enda..ehh tror jag som är kvar av dom stora grejorna..Enl uträkningen 25!!! dagar kvar..F rom nu stängs ALDRIG mobilen av...oavsett vart jag är..
  • vitro

Jag tänkte väl
    F-n vad spännande det är nu.. Det blir ju mer påtagligt när man tänker på att det bara är en månad kvar.. Vart tog graviditetstiden vägen? ha ha ha ha

danielrydberg skrev 2007-11-20 18:44:14 följande:
    nee fan det var jag som startade den nee den e inte död :Dja imorgon har vi 4 veckor till bf....vi har barnkammaren färdig det e bara tanten som ska bestämma var allt ska stå typ hahahanej mobilen e på var man än tar vägen det har jag med...klart man ska ha mobilen å det kan ju bli att barnet kommer tidigare ....30 dagar kvar har vi så satans spännnande ':D
  • fraksson

Här är det 34 dagar kvar.

• danielrydberg

ja vi har 28 dagar kvar nu de e riktigt spämnnande nu :D

• killerant

Blir så avundsjuk på er!
    Vi är bara i vecka 8 *suck*

Men vi ska be om att få ta ett tidigare UL visst kan man göra det ifrån vecka 9?

Ska fan kräva det efter ett missfall och ett utomkvedes, visst borde man få göra det då?

Längtar så mycket efter att få börja slappna av lite i allafall...

• danielrydberg

ja visst fan ska man få det de tycker jag i varje fall...

killerant skrev 2007-11-23 22:13:10 följande:
    Blir så avundsjuk på er!Vi är bara i vecka 8 *suck*Men vi ska be om att få ta ett tidigare UL visst kan man göra det ifrån vecka 9?Ska fan kräva det efter ett missfall och ett utomkvedes, visst borde man få göra det då?Längtar så mycket efter att få börja slappna av lite i allafall...
  • killerant

Jo det känns ju inte bra som kille och bara gå vid sidan om som ett fån och inte vet nått. När hon säger att det känns lite kostigt och är orolig så vet man inte alls vad man ska säga?

Vi är i vecka 12 innan vi får träffa barnmorskan, fattar inte hur man ska klara att vänta? Vi fick utomkvedes i vecka 12 så jag är inte lugn innan typ vecka 14.

Ja när man väntar barn får man verkligen veta hur fjollig man är :) jag är ju nästan mer till mig än min tjej :D

Svar på tråden december pappa