• danielrydberg

december pappa

hej jag ska bli pappa i december ochh undrar om det finns fler som ska bli det nu i år??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-09 23:40:32:
    jaha då har 30 veckor gått imorgon onsdag :D

så härligt 3 v till sista ultra ljudet :D

• Svar på tråden december pappa
  • emilg

Mmm, är lite inne på ett Wiiiiiiiii... Ser så roligt ut!

Hade ett falsklarm precis. Frugan ringde mig, med gråten in halsen. Hon hade fått en rejäl värk och mådde "mysko" när hon var ute på stan. Satte mig genast i bilen och brännde gummi hela vägen. Visade sig ha gått över fort, så nu är jag tillbaka på jobbet.

Puh - trodde att det var dags. Kommer nog inte att lugna ner mig förrän det är över!

• danielrydberg

lycka till för er som snart ska ha grabbar....

själv sk vi in o se nästa vecka om mini har vänt sig har mini inte vänt sig o fixerat sig så ska dom boka in en vändning...o de finns risk att födslen sätts igång när dom ska göra deT....SÅ så vi får se :D

• vitro

mmm har funderat en del på det..hur det kommer kännas den dag man får samtalet....när det verkligen gäller...märkligt...jag borde inte vara så nervös över förlossningen när frugan är kolugn...nåväl.. ha ha .. Det närmar sig..

emilg.... Det börjar verkligen dra ihop sig för er.. spännande!

• fraksson

Om det är något jag är nervös över så är det just att man inte vet riktigt när han kommer. Att bara gå och vänta när det börjar närma sig. Skulle gärna veta exakt när det ska ske.

Imorrn ska vi på tillväxt UL. Det blir spännande för BM vet inte riktigt åt vilket håll han ligger.

Och visst har man blivit proffs på barnvagnar, spjälsängar och dyligt. Men snart tänkte jag bli proffs på leksaker. För visst behöver sonen Lego, bilbana och radiostyrda bilar när han föds? hehe

• vitro

Bilbana är ett måste..oavsett om det blir en tjej eller kille
    Något jag sett, som definitivt inte fanns när jag var ung, är eldrivna bilar....istället för trampbil...haha grymma!
    okey jag vet...lite väl tidigt att börja tänka på sånt redan nu...hon är ju inte ens född men..

Undrar hur det ser ut för emilg...har leveransen kommit tro..:)

• fraksson

Det kan väl aldrig vara för tidigt?

• danielrydberg

nee bilbana o ett hockey spel e aldrig fel :D

• emilg

Nope, inga nyheter så här långt! Om 2 timmar och 56 minuter har vi officiellt gått över tiden...

Nej då, ingen fara ännu!

• emilg

Nu börjar det hända grejer!

Kl. 01:30 började värkarna, och nu kommer de med 3 min mellanrum. Än så länge så gör de inte så ont, men de kommer med väldigt jämna mellanrum.

Vi har ringt och pratat med förlossningen och de tycker att vi skall vänta tills verkarna har ökat i styrka. Nu har vi kopplat in vår Ladytens, och det verkar fungera mycket bra. Väskan är packad, vi är vi gott mod och förhoppningarna är stora!

• danielrydberg

lycka till så jättemycket emilg

skriv en rad när ni fått
    :D

Svar på tråden december pappa