• danielrydberg

december pappa

hej jag ska bli pappa i december ochh undrar om det finns fler som ska bli det nu i år??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-09 23:40:32:
    jaha då har 30 veckor gått imorgon onsdag :D

så härligt 3 v till sista ultra ljudet :D

• Svar på tråden december pappa
  • danielrydberg

GRATTIS EMIL fan va roligt lycka till grabben

• vitro

Nu dj**lar går det undan...Det är inte alls lång tid kvar :)
    15 december som sagt...ja eller hur det nu blir...men får ju hoppas att leveranstiden hålls ha ha vill inte ha barn på julafton..mest för barnets skull..

Snart klar med kontoret..hållet på och lägger golv nu..
    Sen ska jag bara flytta kontoret idag dit och göra det gamla kontoret till barnrum..Funderar på hur jag skall göra med väggarna...tapetsera eller måla..mm hur mkt energi ska man lägga ner..hon kommer ju knappast uppskatta pappas pedantiska tapetsering ha ha ha

BM imorgon..kontroll..

• vitro

Förresten...det är väl ingen av er som ska föda på Karolinska i sthlm?

• Läderlappen
    vitro skrev 2007-11-14 20:04:44 följande:
    Nu dj**lar går det undan...Det är inte alls lång tid kvar :)15 december som sagt...ja eller hur det nu blir...men får ju hoppas att leveranstiden hålls ha ha vill inte ha barn på julafton..
    Vårat barn har BF 21'a December så risken är stor att de blir julafton på BB :P
  • fraksson

Vi har BF den 25:e men jag hoppas att han kommer innan julafton.

Karolinska, är det huddinge?

• vitro

Ja nu heter ju iofs huddinge Karolinska med så jag borde sagt Karolinska Solna :) Där ska vi...eller hoppas vi hamna.. :)

• danielrydberg
    Läderlappen skrev 2007-11-14 23:17:38 följande:
    Vårat barn har BF 21'a December så risken är stor att de blir julafton på BB :P
    ja vi ska bf den 19 dec

så de skulle inte förvåna mig om ungen kommer öpå julafton eller nåt sånt hahahaha

de kvittar mig när ungen kommer faktiskt...bara de lilla miraklet e friskt så e jag lugn
  • vitro

Det är ju sant :) Vill ju inte att någon ska missförstå mig.. Det spelar mig absolut ingen roll vilken tid på dygnet eller vilket datum min dotter kommer utan, som sagt, att hon är frisk! :)

Just for the record :)

danielrydberg skrev 2007-11-15 20:09:46 följande:
    ja vi ska bf den 19 decså de skulle inte förvåna mig om ungen kommer öpå julafton eller nåt sånt hahahahade kvittar mig när ungen kommer faktiskt...bara de lilla miraklet e friskt så e jag lugn
  • danielrydberg

absolut...men de e väl ingens önskan igentligen att barnet ska komma på julafton för barnets egen skull ...vem hade tyckt de va kuul o fylla år på julafton :D

i och för sig folk hade ju inte glömt bort ens födelsedag hihi

vitro skrev 2007-11-15 20:47:23 följande:
    Det är ju sant :) Vill ju inte att någon ska missförstå mig.. Det spelar mig absolut ingen roll vilken tid på dygnet eller vilket datum min dotter kommer utan, som sagt, att hon är frisk! :)Just for the record :)
  • vitro

Sen blir det väldigt mycket klappar och presenter..kul för barnen kanske men ha ha ha inte för mamma och pappas ekonomi.

Hörde om två som hade fått barn på julafton..dom firade födelsedagen ett halvår tidigare istället så barnen fick presenter/klappar...Annars kan det nog bli så att dom inte får mer ngn annan på/runt jul...ja vem vet..vi kanske vet om ett tag ha ha

danielrydberg skrev 2007-11-15 20:49:46 följande:
    absolut...men de e väl ingens önskan igentligen att barnet ska komma på julafton för barnets egen skull ...vem hade tyckt de va kuul o fylla år på julafton :Di och för sig folk hade ju inte glömt bort ens födelsedag hihi
Svar på tråden december pappa