• danielrydberg

december pappa

hej jag ska bli pappa i december ochh undrar om det finns fler som ska bli det nu i år??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-09 23:40:32:
    jaha då har 30 veckor gått imorgon onsdag :D

så härligt 3 v till sista ultra ljudet :D

• Svar på tråden december pappa
  • danielrydberg

de kan ja hålla med om

man e fjollig som fan hahaha

lycka till all lycka till er

killerant skrev 2007-11-23 22:26:56 följande:
    Jo det känns ju inte bra som kille och bara gå vid sidan om som ett fån och inte vet nått. När hon säger att det känns lite kostigt och är orolig så vet man inte alls vad man ska säga?Vi är i vecka 12 innan vi får träffa barnmorskan, fattar inte hur man ska klara att vänta? Vi fick utomkvedes i vecka 12 så jag är inte lugn innan typ vecka 14.Ja när man väntar barn får man verkligen veta hur fjollig man är :) jag är ju nästan mer till mig än min tjej :D
  • killerant

tack så mycket, längtar bara efter att få säga det till min bästa kompis.

Han väntar oxå barn nu, det är så psykande när man inte kan säga nått åt honom.

Han sa senast att va synd det var att han inte hade nån han kunde prata med det om som var uppe i det själv :D

• danielrydberg

ok...de kan man förstå att de känns tungt att inte kunna säga det tilll nån ....

killerant skrev 2007-11-23 22:35:56 följande:
    tack så mycket, längtar bara efter att få säga det till min bästa kompis.Han väntar oxå barn nu, det är så psykande när man inte kan säga nått åt honom.Han sa senast att va synd det var att han inte hade nån han kunde prata med det om som var uppe i det själv :D
  • fraksson

killerant: Vi gjorde ett VUL i vecka 7 eller 9 tror jag det var (var ju så länge sen nu). Vi sa bara att vi var så oroliga så då fick vi ett sånt.

Själv berättade vi för nästan alla så fort vi fick reda på det.

• fraksson

Min fru berättade precis för mig att vi gjorde 2 VUL hos läkaren - en i vecka 7 (för att fastställa graviditeten) och en i vecka 11 (eftersom vi hade haft lite problem och var oroliga).

Så det går att göra ett VUL tidigare än vecka 12 eller även tidigare än vecka 9.

Ni kanske borde försöka få en tid för VUL - och om de tycker att det låter onödigt då är det bara att tjata, tjata, tjata. Tyvärr är det det enda som hjälper ibland.

• vitro

mmm såg just på min "nedräkningsklocka" på facebook att det ENDAST !!! är 16 !!!!!!!!!! dagar kvar....

"#%"&"#& vad tiden har gått fort

• danielrydberg

ojoj 16 dagar bar det börjar krypa sig närmare o närmare nu :D

vi har bar 20 dagar kvar fan va fräckt lycka till vitro

• vitro

Detsamma Daniel ! Vi får se vem som hinner först :)

danielrydberg skrev 2007-11-29 17:25:37 följande:
    ojoj 16 dagar bar det börjar krypa sig närmare o närmare nu :Dvi har bar 20 dagar kvar fan va fräckt lycka till vitro
  • danielrydberg

ja precis hehe

ska bli så jävla fräckt.....ja menar detta trodde jag aldrig att jag skulle bli pappa för några år sen,,,,coolt

• vitro
    Nej visst är det läckert! Livet kommer ju minst sagt förändras..eller gör det? mmm många olika bud där..Häftigt ska det bli i alla fall..grymt......................!!
Svar på tråden december pappa