• danielrydberg

december pappa

hej jag ska bli pappa i december ochh undrar om det finns fler som ska bli det nu i år??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-09 23:40:32:
    jaha då har 30 veckor gått imorgon onsdag :D

så härligt 3 v till sista ultra ljudet :D

• Svar på tråden december pappa
  • danielrydberg

ja visst har jag hehe

daniel e ett fint namn

antar att du åxå heter daniel..........

får vi en pojke ska han heta jaxon erik manfred rydberg

och blir det en flicka ska hon heta haylee eva sofie rydberg

tycker det är lite spännande namn

• Läderlappen

Jajjemensan! Fina namn dära..

Vi har också funderat ut 2 namn alternativ för vardera kön.

Pojke = Elias Thomas Alf
    Tjej = Lova Anna Viola

(Alf och Anna är våra släktnamn.)

Efternamnet vet vi inte riktigt hur vi ska göra, de får vi se senare.

• danielrydberg

ja erik e mitt ena mellan namn o manfred e hennes morfars mellannman
    eva heter min mamma o sofie e min sambos mellannman

men det va min smabo som bestämmde att barnet ska ha mittt efter namn...och det säger jag inte nej till

vi tycker att hennes efternman persson e såå tråkigt så mitt rydberg lät bättre :D

• fraksson

Vi har redan ett namn och om inget oförutsett inträffar, som att han inte är en han, så kommer han heta Pontus.

Andranamn är det lite värre med. Så det får vi se hur det blir med senare.

Skruvade ihop ett skötbord i helgen. Och fast det inte var från IKEA så var det nått som inte stod rätt till ändå. Det är köpt på Babyland och är som en byrå med tre lådor och en skåpsdörr under själva skötdelen. Den är vit men.. skåpsdörren var grå. Som om den inte har målats. Så typiskt, alltid är det nått som inte stämmer.

Börjar bli riktigt trött på att köpa saker i delar i kartong. Alltid är det nått som saknas eller är trasigt.

• danielrydberg

ja namn bestämmde vi oss för rätt tidigt...det hade vi snackat om lite löst innan hon blev gravid och när vi fick beskedet att hon va gravid så börja man ju spinna vidare på namn ideer o så vidare....

ja det kan jag hålla med om med ikea så nästan förväntar man sig att det ska finnas nån del över eller skruvar men inte med andra grejer som tillexempel babyland saker då....

men ikea e ju ikea så hehehehe.....

kontakta babyland då och klaga till dom tycker jag eller säg till att grejena inte är kompletta...

fraksson skrev 2007-10-15 12:00:43 följande:
    Vi har redan ett namn och om inget oförutsett inträffar, som att han inte är en han, så kommer han heta Pontus.Andranamn är det lite värre med. Så det får vi se hur det blir med senare.Skruvade ihop ett skötbord i helgen. Och fast det inte var från IKEA så var det nått som inte stod rätt till ändå. Det är köpt på Babyland och är som en byrå med tre lådor och en skåpsdörr under själva skötdelen. Den är vit men.. skåpsdörren var grå. Som om den inte har målats. Så typiskt, alltid är det nått som inte stämmer. Börjar bli riktigt trött på att köpa saker i delar i kartong. Alltid är det nått som saknas eller är trasigt.
  • fraksson

Jag ska ta och åka dit med dörren och se till att få den utbytt. Bör nog inte vara något problem tycker jag, men man vet aldrig.

• danielrydberg

det tycker jag att du sk agöra men det är sant man vet aldrig om dom säger att nu har ni öppnat paketet o satt ihop det då kan dom inte göra nåt....

man vet aldrig

• fraksson

Det var inget problem att få dörren utbytt. De beställde en ny bara.

Svar på tråden december pappa