• danielrydberg

december pappa

hej jag ska bli pappa i december ochh undrar om det finns fler som ska bli det nu i år??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-09 23:40:32:
    jaha då har 30 veckor gått imorgon onsdag :D

så härligt 3 v till sista ultra ljudet :D

• Svar på tråden december pappa
  • danielrydberg

va skönt att det gick så lätt att byta ut den...

men det skulle ju inte va svårare än att dom byte ut den.

ha en bra vecka alla

• fraksson

Då var bilbarnstolen inhandlad också. Nu börjar man snart känna sig redo.

• danielrydberg

ja bil barnstolen e viktig :D

var köpte ni den ??

• fraksson

På Babyland. En Maxi-cosi CabrioFix.

• danielrydberg

ok...den ska va väldigt bra den stolen ..

själv fick vi vår..vet ej exakt vilket märke det är men det e säkert en av dom mest kända typ ...fick den av min bror har 5 ungar så han tyckte att vi kunde få nån barnstol ju hehehe, men den e precis som ny tycker jag det är ssom den aldrig blivit använd..men det e väl bra antar jag

ja vi höres grabbar

fraksson skrev 2007-10-17 10:30:05 följande:
    På Babyland. En Maxi-cosi CabrioFix.
  • emilg

Hej!

Vi skaffade bilbarnstol idag, vi med. Men vi hyrde en av NTF - 300 spänn för nio månader. Stolen är helt ny och skall vara en av de säkraste (enl. NTF). Halvt fantastiskt tycker jag!

Nu är den tydligen fransktillverkad, så man kan ju lugnt säga att det är ett litet IQ-test att montera den...

Någon skötmöbel blir det inte - frugan är yogagury och påstår att det bästa är att sitta på golvet i skräddarställning. För hennes viga leder, ja! För en annan så blir det nog lite värre...

Namn ja - vi är inne lite på samma spår som Läderlappen: Elias & Lovisa ligger nog höst på listan!

Vi lyckades även fuska oss in på Mölndal sjukhus idag. Vi bor ju i Göteborg så vi har det eller Östra sjukhuset att välja på. Man kunde inte boka tid för visning innan v. 34, och då var redan allt fullt. Som tur var så jobbar en släktning till en kollega där, så vi fick värsta lyxturen. Fick kolla allt och strosade runt i nästan en timme. Känns bra att veta hur det ser ut innan nedkomsten.

Imorgon startar vecka 38, så nu börjar det bli allvar. Fr.o.m imorgon så betecknas det som helt normalt med födsel.

• danielrydberg

ja de börjar närma sig snabbt för dig nu :D

de e kul önnskar er all lycka...

för oss är det 9 veckor kvar så man börjar plocka ihop lite smått vad man ska ha med sig till bb....

• danielrydberg

ja då var mnan på sist aplanerade ultra ljudet i måndags... och tror ni man fick reda på vad ungen hart för kön icke så nicke.....

det får man snällt vänta o se när den väl ska komma ut... så igår fick det bli en neutral vagn men den va snygg och väger bara 19 kilo hela vagnen me allt på o så...
    1900 kr gick den på, begangnad men som ny :)

7 veckor kvar nu bara det känns så coolt att veta snart så e man pappa :D

plus att jag ska börja på ett nytt jobb på måndag :D...ha de bra alla

mvh danne

• fraksson

Ville de inte berätta vilket kön eller ville han/hon inte visa upp sig? =)

• Läderlappen
    fraksson skrev 2007-10-31 11:26:24 följande:
    Ville de inte berätta vilket kön eller ville han/hon inte visa upp sig? =)
    Våran ville då inte visa upp sig, så de får bli en överraskning den 21'a December :) Fast så brydd är jag inte ändå om vad gäller könet..
Svar på tråden december pappa