• danielrydberg

december pappa

hej jag ska bli pappa i december ochh undrar om det finns fler som ska bli det nu i år??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-09 23:40:32:
    jaha då har 30 veckor gått imorgon onsdag :D

så härligt 3 v till sista ultra ljudet :D

• Svar på tråden december pappa
  • vitro

Grattis KaiN! Verkligen roligt!

Fraksson - Vad säger man..Lycka till låter ju lite dumt men...ha ha.. Spännande eller hur? Hoppas ni kan sova inatt så ni båda kan ge järnet imorgon! :)

Våran kommer nog vilken dag som helst.. själv känner jag på mig att hon kommer nu i helgen...min fru är mer realistisk (enl henne själv :) och hävdar att hon kommer först nästa vecka.. Vi får väl se..

KaiN skrev 2007-12-07 16:37:55 följande:
    nu har våra tvillingar kommt ut =) vilken upplevelse, inte alls som när vi fick vårat första barn... men hur kul som helst.
  • eternally

frakson.. Jag sms:ade från bb att jag ville ta ut mina pappa dagar. Hur smidigt som helst.

Kom hem idag från BB. Känns overkligt att vara hemma med sin son som man tills i måndags bara känd genom mammans mage. Förlossningen var helt otrolig, ett minne för hela livet och jag känner mig hur sentimental som helst.

Lycka till alla decemberpappor!!

/

• fraksson

Grattis eternally!

SMS säger du?.. ok.. man kanske skulle ta och kolla fk hemsida lite nogrannare.

Vitro: Spännande är bara förnamnet.. Frugan gick precis och la sig men jag är inte det minsta sömnig. Konstigt va? hehe

• KaiN

trött blir man först ca ett dygn efter de har tittat ut. man har så mycket endorfiner och adrenalin i kroppen så det är omöjligt att sova men det är värt det =)

• vitro

Stort grattis! :)
    Jag hoppas det du säger om förlossningen stämmer :) har hört väldigt väldigt mkt olika..men ser fram emot det..även om jag är otroligt orolig..för allt ha ha

SMS låter intressant.. Inget dom sa till mig när jag ringde deras kundtjänst då var ingenting bråttom enligt dom dom sa även att jag kunde anmäla min inkomst i efterhand (?!)
    Nu är det nog bättre att anmäla den innan så man inte hamnar i någon hög hos en stressad handläggare :)

Fraksson: Antar att du inte läser här nu..så skriver inget :)
    somnade ens frugan? somnande ens du? :)

eternally skrev 2007-12-08 00:23:06 följande:
    frakson.. Jag sms:ade från bb att jag ville ta ut mina pappa dagar. Hur smidigt som helst. Kom hem idag från BB. Känns overkligt att vara hemma med sin son som man tills i måndags bara känd genom mammans mage. Förlossningen var helt otrolig, ett minne för hela livet och jag känner mig hur sentimental som helst.Lycka till alla decemberpappor!!/
  • danielrydberg

:D:D:D:D:D

STORT GRATTIS till alla som har fått

nu e det bara 10 dagar till bf

men de anske kommer tidigare hehe vem vet

än en gång stort grattis killar

• danielrydberg

detta står på fk:s sida

Anmäl - ersättning för ledighet (så kallade pappadagar) i samband med barns födelse via SMS
    Sms:a TIODAGAR och ditt personnummer till 71020

• danielrydberg

hur smidigt som helst ju :D

• vitro

ha ha Man borde kanske läsa på deras hemsida :)
    Tack för infot Daniel.. Låter ju hur smidigt som helst..

danielrydberg skrev 2007-12-09 09:51:32 följande:
    detta står på fk:s sida Anmäl - ersättning för ledighet (så kallade pappadagar) i samband med barns födelse via SMS Sms:a TIODAGAR och ditt personnummer till 71020
  • danielrydberg

ingen fara vi pappor får ju va varndra till hand så att säga .....ja läs på fk:s sida där står allt lite klyddigt men de går hehe

Svar på tråden december pappa