• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Miccca

Elia: ja det fixar sig

Ja de desperata ska vi allt kolla på

Cizza: Vad kul med ljusparty.. skulle också vilja gå på det nån gång.

• cizza

Miccca:
    Du är välkommen den 16 november ju mer desto bättre...

• Miccca

Cizza: ah tackar.. jag kommer gärna påminn mig bara.. e lite glömsk på äldre dar hehe

• cizza

Miccca: japp det ska jag göra
    Man blev väldigt inspirerad av ljus när man vart på det *haha*

Neh ska i säng nu ska upp 5 i morgon bitti till jobbet och sen föräldra möte på dagis (ska banne mig klaga över att dom får så mycket glass där)

• Miccca

Åh fy kl 5.. iofs går jag också upp då å matar lillkillen men sen somnar vi om till kl 8.

Jasså får de mkt glass på dagis?

Ska också hoppa i säng här nu..
    Godnatt allihopa

• Mia med 2

kika in, ska ta mej till sängs nu och läsa ur min bok Mitt liv som Bert - av Bert Karlsson

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • elia82

Cizza: Då kliver vi upp ungefär samtidigt. Min Samuel har envisats den sista tiden med att vakna runt 5, drömmer tillbaka till den tiden när de sov till kl 7. Då tyckte man att 7 va på tok för tidigt att stiga upp, man visst inte hur bra man hade det då .

Nu ska jag också krypa ner i sängen o läsa lite innan jag slocknar.
    Sov gott flickor!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Jen070912

Micca: Är du som jag tokig i partyn? Varit på tupperwere ikväll o har både kryddparty, Aloe Vera party och ljusparty inplanerat före jul. Är det något du e sugen på är det bara att höra av sig o hänga med!

• Miccca

Mini: Ja jag tycker om att gå på partyn.. men har bara varit på tupperware å me and i
    Hojta till när du ska på nåt nästa gång så kan vi kolla om jag e ledig att följa med.. alltid kul!

Svar på tråden Lidköping med D