• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Miccca

Clem: Vi ses utanför Roma 15.45 imorgon då va?

• Mia med 2

elia: nu har min stora somnat, men jag sover hellre till åtta imorrnbitt än går upp fem.

miccca: gött med lite fusksol! japps vi ses imorrn

• cizza

Miccca: JApp det gick bra Kolla på film som dom spelat in hur en dag på dagis ser ut:_) Jätteskoj att se verkligen,och så fort man såg min lilla tjej på film fick man nästa glädjetårar

• Mia med 2

cizza: vad tufft!

• Miccca

Cizza: vad kul det lät med film.. hade varit kul att se det på amelias dagis också! men där fick vi kolla i hennes album med bilder å teckningar!

Clem: ja det var gött med lite fusksol.. fick ju inte så mkt av den riktiga i somras

• elia82

Miccca:
    Har ju glömt att fråga hur det blev med stavningen, blev det Vilmer eller Wilmer?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Jen070912

Hallå tjejer! (o grabbar med för den delen om ni kollar här).

Jag är redan fikasugen... beror säkert på det vackra vädret. Fick sån lust att ta med mig picknick ut i skogen o sitta under träden o fika. Men det är säkert lite för kyligt för detta. Dessutom blir det ensamt med bara bebisen och vovven, vem ska jag prata med?! Får hålla mig tills i em hos Elia helt enkelt.

Elia: Skulle behöva ditt mob nr, påminn mig om det sen, kom på att jag inte har det. Kan ju vara bra att ha ifall jag tappar bort mig nångång.

• Mia med 2

Godmorgon allihopa!

mini: synd bara att det blåser så ute *burr* hade värsta motvind till dagis förut.. varför ska man alltid ha motvind när man har bråttom?

ska bli kul att fika i eftermiddag!

ska ni syssla med innan dess då? Själv ska jag en snurra till stan, ska på robur-middag på tisdag, läste på inbjudan igår att det var klädsel kavaj, så nu ska jag leta efter en fin tröja att ha till min enda kjol som jag kommer i. enda gången jag kan gå på stan själv utan barn bäst att passa på.

• Miccca

Elia: hmm ja vi e nog inte helt överens än, men det lutar mest å Vilmer!

• angYY

Tjosan tjejer!
    Idag ska jag äntligen in till stan och beställa en alldeles egen symaskin. Gött d ska bli att slippa låna mammas så fort d ska sys någonting. Känns väl lite bistert att den går på nästan 10 000 men vafan... =)

Cizza; Går din tös här i Järpås? E lite nyfiken hur d e här på förskolan...Jag har inte ens fått än men d e nog en yrkesskada när man själv e förskollärare. =)

Svar på tråden Lidköping med D