• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Miccca

Vi hade väl tänkt att gå på en promenad kl 16 å sen hem till elia å fika.. eller jag tror det iaf

• Mia med 2

elia: japps börjar viktväkta imorrn, har du spanat in min nya receptblogg? *tipsar*

Jag kommer till roma torsdag 16:00, ska vi träffas där även om det regnar och vi slopar prommenad? vill liksom inte gå ute i regnet då jag fortfarande inte kan stänga min jacka utan att få andnöd Lite svårt att köra syskonvagn och hålla paraply i ena handen oxå..

Imorgon strax efter halv tolv på dagen får ni tänka lite extra på mej, då drar tandläkaren ut en av mina visdomständer *nervös*

• Miccca

Nää vid ösregn så skippar vi väl?

Åh fy för visdomständer.. mina har inte ens kommit upp än ¨å jag hoppas de stannar där de är utan att ge mig en massa bekymmer!

Nu ska jag hoppa i säng så man får lite sömn innan grabben vaknar å vill äta.

Godnatt allihopa!!

• Mia med 2

miccca: ja då ses vi inne nånstans tycker jag

• angYY

God morgon brudar!
    Har varit borta över helgen och hade en heeeel del att läsa ikapp här såg jag. =) Alltid kul med lite läsning så här på morgonkvisten iofs. =)
    Nu ska här tankas ner torsdagens avsnitt av Greys anatomy och i väntan på det så ska jag nog gå ner till tv-rummet och slänga mig i soffan o sticka vidare på Pyrets tröja.
    Om man skulle synda med en god bulle eller nåt. Jag e fan sugen 24h om dygnet på sånna grejjer. =)

Ha d gott!

• Miccca

Hej hej!
    Ja här skrivs det mkt, så man får inte hålla sig borta för länge

Angyy: Jasså stickar du en tröja till pyret? Vad kul, önskar att jag var så huslig eller vad man kallar det

Ska snart gå med storasyster till dagis, sen på en promenad med lilleman om vädret tillåter!

• Mia med 2

angy: tufft att sticka själv

jag hade planerat in i sovmorgon idag. Men så vaknar jag först av alla klarvaken, så typiskt. kan gissa mej till att jag inte kommer va lika pigg imorgon då jag ska med Romeo till dagis.

• angYY

Jag e väl inne på tröja nr 10 eller nåt nu...går fort när inte tröjorna e så stora =D Måste hela tiden hålla på med ngt annars blir jag galen. =) Mer än vanligt...

Vilket trökigt väder d e idag... Bara för att jag inte har något sjukhusbesök inplanerat utan hade tid över till att bara vara ledig... =/

• Jen070912

Angyy: Shit va duktig du är, önskar att jag vore duktig på att sy eller sticka. Har fått sätta svärmor i jobb för att brodera en sån där doptavla till Felicia. Jag skulle själv bara blivit frustrerad.

Håller med om att det är trist väder idag... Har precis kommit hem från bvc, o lillan hade gått upp nästan 200 g på en vecka. Dock endast växt 1 cm på längden o runt huvudet.

Hur var det med fikan på torsdag nu då? Jag hänger inte med i snacket just nu känner jag... Var o när?

• Mia med 2

mini: vad duktig hon är! vi ses vid roma kl 16 om det inte regnar. regnar det är det fortfarande ett frågetecken

Svar på tråden Lidköping med D