• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Laban81

Mini: Har du provat Huggies? De kör vi med. Några kr billigare oxå. :) Tycker dom funkar ganska bra.

• cizza

clemenza: JO det är sant Man ska väl upp på dom höga höjderna men jag gick nästan upp 25 kg med felicia och har faktiskt idag kommit ner på under invägningen första gången på mvc så lite stolt är jag allt ändå

Men det är lång väg kvar

Ja jag och killen ska till minizzzen på lördag och träffa deras lille kotte så jag vet inte hur söndag ser ut för er denna vecka?!

• elia82

Go morron!
    Om det är okej med er tjejer så skippar jag gärna promenaden. Daniel tänker fly fältet när ni kommer o då blir jag tvungen att taed båda barnen på promenaden o det "vetefan" om jag orkar . Men ni kan ju ta en promenix ändå o komma förbi efter. Tala bara om hur ni gör så jag vet på ett ungefär när ni dyker upp.

Ha de gott!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • angYY

Jösses vad alla pratar vikt här...Jag har bara gått upp 4 kg sen jag blev gravid men jag har väl berget kvar...det sista då man samlar på sig allt vatten o så...eller nåt...jag vet inte =D

Martin har gått upp mer än mig =D

Cizzza: Japp...nu var det våran tur...måste ju befolka järpås lite...e ju inte så många som bor här ;D

• Miccca

Cizza: det e ju kul när man får barnen tätt.. visserligen lite jobbigt men helt klart värt det senare hoppas det tar sig snart!

Ja att gå i nåt spår e ju helt klart bra när vi ska gå några st.

Ja för min del kan vi skippa promenaden,, eller vad säger ni clemenza å minizzzen?

• Mia med 2

mini: ica har ju egna blöjor, du får väl testa dej fram för mina är det bara libro som funkar *konstigt* . bara att ringa sen när du är klar.

jag slopar med promenix på torsdag då. men gärna på söndag, hänger ni på?

funderar på om jag ska ta med båda barnen eller bara ett på torsdag... får kolla lite med Per vilket barn han vill ha hemma isåfall.  jag antar att jag plockar med mej Romeo bara isåfall.

idag har jag vart duktig, ist för att ta bilen till dagis så cyklade jag med Romeo i bak. *klappar mej själv på axeln*

ska ta och städa lite idag på förmiddagen.................................

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • elia82

clem:
    Skickar över en hel drös med beröm!
    Då ses vi här kl 16 på torsdag då?

Hade gärna hängt med på promenad på söndag men jag jobbar hela helgen så det får bli en annan gång.

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Jen070912
    Laban81 skrev 2007-10-15 23:34:14 följande:
    Mini: Har du provat Huggies? De kör vi med. Några kr billigare oxå. :) Tycker dom funkar ganska bra.
    Nej inte provat dessa, får kika på det då!
  • Jen070912

Jag kommer till dig Elia vid 16 på tors, blir ingen promenad för min del heller innan. Ska till mitt jobb o visa upp mitt lilla troll vid 14.30 så det blir nog tajt med tiden.

Söndag kan jag tyvärr inte följa med på promenad. Får besök av en kompis från Jönköping o vet ännu inte vilken tid hon anländer.

Nästa vecka står jag för fikat om det e ok med er? Bestäm dag o tid bara.

• Jen070912
    cizza skrev 2007-10-16 05:44:33 följande:
    clemenza: JO det är sant Man ska väl upp på dom höga höjderna men jag gick nästan upp 25 kg med felicia och har faktiskt idag kommit ner på under invägningen första gången på mvc så lite stolt är jag allt ändå Men det är lång väg kvarJa jag och killen ska till minizzzen på lördag och träffa deras lille kotte så jag vet inte hur söndag ser ut för er denna vecka?!
    25 kg... jösses det var en del. Själv låg jag minus 10 kg från inskrivningsvikten efter förlossningen, fast jag vill gå ner mer ändå. Ska bli kul att ses på lördag!
Svar på tråden Lidköping med D