• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

cizza: går inte på mötena, tyckte inte de gav någonting sist. så nu denna gång efter graviditeten så har jag gått deras bredkurs ist då jag fortfarande ammar. tycker inte heller deras brevkurs va särskilt bra, funkar lika bra med deras receptböcker och göra veckoschema själv.

haha, detta kanske blir en bantartråd ikväll blir det kycklingfilé med tzatsiki, skitgott, recept kommer i bloggen senare. (hojta till ni som inte kan läsa så lägger jag till er i adressboken)

miccca: visst var det dej jag såg på hjärtbergs? tror det va du som packade ner varor när jag gick in i butiken

• cizza

Clemenza: Neh egentligen så ska det väl funka exakt lika bra och inte gå på mötena men känner ibland att det är så pinsamt att komma dit om man inte gått ner utan måste kämpa för det *haha*

Tänkte adda dig så jag kan läsa dina recept och få inseration

• Mia med 2

cizza: vi kan ha egna möten, gillar inte heller det där om att väga sig *ryser* lägger till dej då

• Miccca

Ja det var det nog.. såg aldrig dig. Men tror jag såg dig i bilen lite senare! Åkte bakom dig å blinkade med helljusen,,

Åh vad smarrigt med tzatziki.. måste kolla receptet sen

HUr blir det på torsdag nu då? Nån som vet?

• cizza

Clemenza : Ja visst Recepten såg jätte smariiga ut, Vill så gärna går ner några kilon innan vi eventuellt försöka med nr 2 nu eftersom jag slutat med p-piller.

Skönt att bara träffa någon att gå ut och gå med en söndag eller något.
    Har så jäkla dålig kondis

• Miccca

Cizza: Jasså nr 2 på gång.. vad kul! Vi e några st här som har 2 st solstrålar!

Å vi kan väl samla ihop ett gäng å gå en runda på söndagar.. vore bra för kondisen å samtidigt skoj att tjöta lite skit samtidigt som vi rullar våra barnvagnar eller?

• cizza

Miccca: Ja vi ska väl försöka här, vill inte ha så stor ålders skillnad mellan felicia och bebis 2
    Så vi får se när det sker magiska under.

Ja det hade vart skoj att ta en tur på söndagar om det inte är full rulle hela helgen

• Mia med 2

Jag är med på söndagsprommenad, kanske ska ta och gå nåt spår i skogen (råda, margretelund, ågården, fler?)? lite lättare om vi är många barnvagnar.

cizza: äh varför gå ner när du ändå kommer gå upp? Jag gick ner sammanlagt 36kg efter sonen, (kan tillägga att jag gick ned 10kg med sonen under graviditeten) men nu är jag uppe på de där höga höjderna igen efter dottern.. *suck*

• Mia med 2

Loggar ut för idag.

Hoppas ni får sova bra i natt, får se hur det kommer gå för oss. Leia är riktigt förkyld...
    Natti natti

• Jen070912

Fasen  vad seriösa ni är med erat vv snack. Känner mig helt värdelös eftersom jag inte tänker hänga på... får vandra i mina skogar här ute o filosofera.

Aha 16 vid Roma? Jag e på men kan ej prick 16, ringer dig clemenza så fort jag e klar med det jag måste fixa.

Var bor du Elia?

Någon som vet vad som ska ersätta Pampers blöjor i storlek 1 o 2? Såg på ica att de ska försvinna ur sortimentet o jag avskyr Libero. Felicia blir torr o röd av dem. Vad ska jag nu köpa???

Svar på tråden Lidköping med D