• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

God morgon allihopa!

Elia: vad söt hon är!

Angy: Oj, så det kostar ännu mer alltså. Jag hade en symaskin(en billig sådan ), men den bet mammas förra hund sönder kabeln på så den började sättas igång och ryka och jag trodde den skulle explodera... Kabeln satt nämligen i eluttaget. Fattar inte att hunden inte dog, han var ju bara en liten valp.

Inatt sov Leia från 22-6 utan att äta, *suck* Har ju vägdag idag men eftersom att brösten är fulla med mjölk blir det inte ett rättvist resultat. Däremot vaknade jag vid tre inatt av att det var någon som kom och la sig på mej - Romeo. Han hade tagit med sig sin kudde och täcke och gått in till oss.

Elia: ska du med och handla idag? Blir någongång mellan 12-15.

• Miccca

Hej allihopa!
    Måste bara berätta att lilleman sov mellan 21-06.30 utan mat inatt sen somnade vi om å sov till 9.30!! Så nu e man rejält utvilad, men då har man en 2-åring med krupp hemma ist!

Ska ni göra nåt roligt i helgen?

• cizza

Miccca: Japp i helgen ska vi hälsa på mini och felicia Och även ta en sväng till vårat hus och börja måla lite på väggarna. Flyttar in 1 januari men vill ha klart det innan de.

• Jen070912

AngYY: Jag vet var Tens är med har inte testat det själv. Hade två i min föräldrargrupp som lånade o använde det och de rekommenderar det starkt. Kan ju vara värt att testa.

Elia, Clem o Micca: Tack för en trevlig fika stund dock fick jag ju rusa för att hinna till banken.
    Ang. fika nästa vecka, jag kan mån, tis före 16, ons, tors efter 12, ej fre. Vad sägs?

Elia: Dina trappor tog kål på mig, jäklans vad ont jag har idag. Synd att de inte installerade hiss i huset...

Trollungen Felicia 070925
  • cizza

Minizzen: Det ligger precis jämnte russelbackas stora gård, så det blir inte så långt bort ifrån där vi bor nu men betydligt mycket större

• Mia med 2

mini: ons-tors efter 12 passar bäst för mej

• elia82

Onsdag eller torsdag passar bra för mig med fast helst på em om ni kan då?  När Daniel jobbat brukar han gå upp ca 14.30 o då brukar vi äta. Det är därför jag är så välldans förtjust i att ses vid 16-tiden om ni inte märkt det redan .

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Jen070912

Jasså det e därför du gillar 16. Har funderat på det. Andreas slutar alltid 16, så det e ju då vi får mest att göra. Men visst, vi kan ses 16 ändå, det spelar ingen roll. Onsdag? Tror att Marie F ev. kunde då med.

Trollungen Felicia 070925
  • Mia med 2

mini: blir kanon, antar att vi ses hos theos mor alldeles strax

Svar på tråden Lidköping med D