• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • elia82

Kikar in o säger god natt!!
    Ska snart gå o lägga mig, Samuel sov ca 2 timmar i natt så jag e mer än trött!!!
    Var är alla i dag? Har vart dött här inne hela dagen.

Välkommen Camilla86, hoppas du ska trivas

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

Elia: va sov han inte mer än 2 timmar? usch det kan inte ha varit skoj, var han bara vaken eller var han ledsen också? Hoppas du/ni får sova inatt.

• Camilla86
    elia82 skrev 2007-10-21 21:11:26 följande:
    Kikar in o säger god natt!!Ska snart gå o lägga mig, Samuel sov ca 2 timmar i natt så jag e mer än trött!!!Var är alla i dag? Har vart dött här inne hela dagen.Välkommen Camilla86, hoppas du ska trivas
    hej hej tackar trivas kommer jag allt att gör.. hoppas Liam sover bättre i dag än vad han gjorde i natt (fick för sig att leka mitt i natten)  sov gott alla
    Liam våran älskling
  • Mia med 2

camilla: kul att se dej här inne, välkommen Leia har vid några få tillfällen oxå fått för sig att man ska va vaken på natten Får hoppas att han sover bra inatt så kanske vi ses på humlan imorgon?

miccca: tråkigt att du inte kunde va med på onsdag. Stackare som får lägga båda själv, får hoppas att de är snälla emot dej. Bävar inför nu när Per snart börjar jobba igen, har ju vart rätt gött att ha honom hemma, så det var inte bara skit med att bryta benet

Elia: Leia sov riktigt dåligt inatt, tror det var pga mig... Generad Jag har tydligen snarkat så mycket inatt och stört henne. Per flydde till nedervåningen och sov i soffan ist Så idag har jag vart riktigt seeeg och legat i soffan + vart en liten sväng hos syrran oxå.

Mini: vart är du?

Ska lägga mej nu, *tidigt* natti natti

• elia82

Micca: Det blev lite fel där! JAG sov i ca 2 timmar. Jag somnade runt midnatt o Samuel vaknade 01.45 o efter det sov han i stort sett inget. Han somnade till lite runt 06 men vaknade typ direkt. Kan lova att jag inte kännde mig vidare manad att ge mig av till jobbet i morses.....
    Tråkigt att du inte blir med till Jennie, men det ska bli kul att hälsa på hos er veckan därpå!

camilla86:
    jag håller tummarna för oss båda att våra små killar sover bra i natt!

• elia82

Oj!
    Såg precis att jag "sa" godnatt till er för en timma sen, va tiden springer iväg när man sitter framför datorn.

• Camilla86

hej hej .. när ska du till humlan i morogn??  
    e inte Liam för jobbig så kommer jag det lovar jag vi ser det i morgon??
    ur sover Leia annars på nätterna??

elias= hoppas också vi får sova inatt och länge i morgon hihi :)

Liam våran älskling
  • elia82

Clem:
    Nu såg jag att du också vart inne en sväng. Vi kunde ju nästan ordnat en mammaträff i natt med våra envetna små bråkstakar! Får börja ses på nätterna istället om det ska fortsätta såhär .

NU SKA JAG GÅ O LÄGGA MIG!!!!
    "GO NATT" FÖR 3:DJE GÅNGEN I KVÄLL

• elia82

Hej hopp!!

Kikar in o säger go morron!...eller go natt...vet inte riktigt hur man ska vända på det
    Samuel har vart vaken sen 00.40 så jag inte sovit nåt i stort sett o Daniel jobbar i natt....tycker lite synd om mig själv

• Mia med 2

camilla: runt tio ska jag dit, vanligtvis sover Leia 23-9 med någon matpaus däremellan.

elia: stackare, hoppas du får sovit något nu då! 

Leia vaknade när vi skulle gå och lägga oss, så det blir inte så tidigt som vi hoppats på att få sova utan hon somnade ist vid tolv..

Svar på tråden Lidköping med D