• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

elia: när lägger de sig om de bara sover till 5?

mini: var det josefine som höll i aloe-partyt?

• elia82

Clem:
    Samuel brukar lägga sig runt 19.30 men i morses fick vi sovmorgon . Samuel sov ända till 6.20 också sov han hela natten för alldra första gången1 Nu får vi bara hoppas att det håller i sig.

Vad har ni haft för er i dag då tjejer?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

Mini: Låter bra det!

elia: Idag har jag å lilleman varit hos laban81 å fikat medans Amelia var på dagis.. sen var vi på soc å skrev på faderskap, så nu e han pappa även på pappret
    Vad har ni gjort?

• cizza

Hej tjejer kikar in före jag ska iväg igen.
    Ska på föräldramöte på dagis idag *spännande*

Jag ska ha ljusparty den 16 november klockan 18:30 är det tänkt så ni som vill får komma.

• Miccca

Cizza: som sagt jag kommer jättegärna.. bara påminn en sista gång strax innan det e! jag behöver lite inspration nu i höstmörkret

• Mia med 2

elia: vaknade, packade bilen full med per och barn, lämnade av romeo på dagis, åkte till svärföräldrarna för att plocka ägg (svärföräldrarna är bortresta) + gå ut med hunden. snodde deras bil och släpkärra. åkte hem med kärran till oss och hämtade våra trädgårdsmöbler, körde ut dem till svärföräldrarna och bar in dem i en av ladorna. åkte hem, cyklade och hämtade romeo på dagis, hem igen och barnen sov, jag lagade mat. ut till svärföräldrarna, plocka fler ägg + gå ut till voffen. hämtade två flak öl och lämnade dem hos min mamma, åkte vidare till villaparken och gick omkring där. Romeo badade fötterna i sjön, nu är vi hemma igen och ska strax laga mat igen.. det är väl det jag har gjort idag. vad har du själv gjort då?

cizza: maken jobbar då, får kolla upp detta med barnvakt och så

• elia82

Miccca o clemenza:

På förmiddagen va jag så rastlös så jag o Samuel gick hem till Mickis en stund. Sen hämtade vi Alicia på dagis o sen gick vi hem o åt mat. Kl 16 mötte jag Ida på stan, vi gick o tog en kopp te o sen handlade jag lite julklappar till barnen. Väl hemma igen va det dax att göra barnen iordning för kvälle. Nu har Samuel precis lagt sig o Alicia ska lägga sig om ca 10 min.

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Jen070912

Clemenza: Japp Aloe Vera hos Josefine. Ska ni iväg till Tussen o dem på fre? Eller hur gör ni?

Hmm, dagen har varit överfull, först hemmabestyr som tvätt o disk o hundpromenad o barnpassning. Sen iväg till stan för att fika med en tjej från vår sep tråd + en kompis till henne, jättetrevligt. Sen leta present ihop med Lisa o Edvin. Nu ska vi snart äta, sen ska gubben iväg o kolla fotboll o jag ska vila. *puh*

• cizza

Tillbaka från föräldramötet. Ska oxå eventuellt byta datum för ljus partyt men mer info kommer senare

• Miccca

Cizza: gick det bra på föräldramötet?

Här har jag unnat mig en kvart i solariumet ikväll helt underbart! Synd bara att man inte blir brun direkt!

Hade ju tänkt att se på top model nu men då e det jävla fotboll ist.. hur kan de sätta nåt sånt ist för top model??

Jaja får väl bli greys anatomi ist.

Svar på tråden Lidköping med D