• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

mini: på torsdag alltså

• elia82

Hej!
    Kikar in en snabbis innan jobbet!

Va tycker ni tjejer, ska vi skippa promenaden på torsdag o nöja oss med att fika? Vi ska ju äta fruktsallad så vi e ju nyttiga ändå
    Eller vad tycker ni?

Kikar in här ikväll igen när jag kommer hem från jobbet.
    Ha de gött!!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: mej spelar ingen roll om vi bara fikar eller tar en prommenix

• cizza

Hej en järpås tjej här som kika in och kolla läget, min dotter är 14 månader helt underbar.
    JObbar heltid men känner ibland på helgerna att träffa lite kompisar.
    Håller på med scrapping fast det har vilat ett tag känner jag nu måste få upp glöden

Såg tt någon börjat på viktväktarna, började själv med power start och gick ner 4 kg på knappt 1 vecka men sen fick jag operation och har varken haft tid eller råd att komma igång igen men ska försöka....

Kul att se många lidköpingsbor här inne, själv så har man bara bott här 2 år och känner knappt någon

• Mia med 2

cizza: välkommen hit, japps, det stämmer här viktväktas det.  Omstart nr 50-11

• cizza

Clemenza : Tack så mycket Är ni många här ifrån som går där?
    Alltid roligare om man är fler!

• angYY

Cizza: Välkommen! Alltid bra med lite fler Järpåsbor här inne =D

• Miccca

Hej allihopa..

Mig spelar det heller ingen roll om vi bara fikar eller promenerar före.. bestäm ni!

Skulle också behöva börja med VV för väl sätta igång när jag ser hur duktiga ni e!

Välkommen in hit Cizza alltid kul med nya människor

• cizza

Miccca: Tack så mycket Ja jag måste oxå komma igång igen nu efter allt. Men alltid roligare att ha någon eller några och kämpa med tycker jag

• cizza

angYY: Tack ja järpås bor ja Grattis förresten hörde häromdagen att ni skulle få tillökning *kul*

Svar på tråden Lidköping med D