• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • elia82

clemenza:
    Vi är på säsong 3 nu, har väl sett halva säsongen typ. Igårkväll blev det 4 avsnitt på raken, va så j_vla spännande! Jag e också fikasugen men jag får väl hålla mig till bara kaffe . Jag jobbar mån, lör o sön också ska jag träffa Ida på onsdag men de andra dagarna kan jag ses. Kanske kan ta en långpromenad om vädret tillåter?

Miccca.
    Jag tycker Vilmer med enkel V är finast!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

Tis-tors eller fredag, vilken dag passar bäst för er tjejer? Prommenad låter fint, bara vi får vädret på vår sida. (Elia, inte kaffe för min del utan här blir det endast brusvatten)

Elia: Lost är skitbra snart börjar Prison Break oxå *mumma mumma*

Miccca: Ojdå en heldel saker med andra ord Jag tycker liksom Elia att V/Wilmer med enkel V är snyggast  

• Miccca

Vilken tid blir det fika isf?

Clem: ja hon fick ju massa så hon e grymt bortskämd, undra hur det blir nästa år?

• Mia med 2

miccca: mej spelar ingen roll, när kan du? och till jul, då kanske hon får ännu mer

rätt så dött i tråden idag, vart håller ni hus?

• elia82

Här är jag! Precis hemmkommen från en långpromenad.
    Torsdag passar mig fint om det passar er?
    Ni får gärna komma hit om ni vill. Isf, ska vi träffas ute i ta en promenad först då?

• Miccca

Jag kan nog alla de dagarna beroende på tid!

elia: fasiken vikken hurtbulle du har blivit då
    Ja vi kan vara hos dig, vilken tid isf?

Clem: ja hur dyrt kommer det inte bli vid jul, vi får låtsas att jul e inställt i år

• Miccca

Ja långpromenad låter bra, men då måste jag först veta hur långt en långpromenad e för dig?
    så man inte tackar ja å sen typ blir halvdöd efter en promenad på typ 3 mil
    ja e ju inte så vältränad ni vet

• elia82

För mig duger det med typ ½ timme, har jag med mig mina stolliga barn så pallar de att sitta stilla MAX en ½ timme. Om det passar er så kl 16.00 utanför Roma på torsag?

Clem:
    Har du börjat viktväkta än?
    Isf är vi ju 2 som bantar så då skulle jag kunna fixa lite fruktsallad å lättglass (tog ditt förslag Miccca )

• Miccca

Jaha men det orkar jag ju mig passar det bra med 16.00 utanför roma, blir bra för jag bor ju där!

ja du får gärna sno det, för jag älskar fruktsallad, å då kan man njuta utan att känna att man får dåligt samvete perfekt ju!!

• Jen070912

Herrejösses vad ni hinner skriva under en dag... hinner inte med. Har varit på "släktrunda" idag då det varit så trist väder. Först farmor o farfar, sen mormor o morfar, sen min farmor o så min syster. *trött nu puh*

Micca: Jag ser att du vill ha förslag, o själv är jag tokig i W o skulle haft det i Ludwig om det blivit en grabb, så jag får väl rösta mot alla andra o säga W!

Ang fika så visst vill jag fika igen, o det blir bra hos Elia, fast vart tusan bor du? *grubblar* Vilken tid hade ni tänkt er? Har massa grejer inbokade på tors redan nämligen. För det var väl den dagen ni va inne på???

Svar på tråden Lidköping med D